Trøblete netter :(

sola86krs

Forelsket i forumet
MAI 2013
Hei dere! Vi har endelig fått lillemor på eget rom, å før hun kom på eget rom så har hun alltid tustet litt på natta. Hun er vant til at hvis hun sutrer eller piper litt så kommer jeg me sutten eller vann eller lignende. Jaa jeg er fullstendig klar over at det er min egen feil som har gjort dette hehe, men poenget nå er hvordan avvenne henne dette? Venne henne til å sove alene og at jeg ikke kommer ved hver minste ting? :/

Natta i natt har vært et sant helvete for å si det rett ut, føler jeg har løpt hvert kvarter inn til ho... Blir gal, kan ikke ha det sånn. Mannen ska på jobb å blir så sur når det er slik, å jeg blir sur på han :/

Prøvde å la henne ligge å sutre litt, for vet jo at ho ikke ha noe vondt eller at noe er galt, så hun ska jo bare ha oppmerksomhet. Håpte at hun fant roen selv når hun skjønte jeg ikke kom inn. Selvfølgelig hvis ho hylgriner så går jeg inn, det må jeg bare si.

Men er det noen som har noen tips? Må jeg bare la henne litt å sutre?
Har en drøm om at ho ska sove fint for seg selv på eget rom, å ikke minst så kan vi få en natt god søvn hehe :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Legg masssse smokker i sengen, det hjelper her. Hun finner de selv og stappet dem inn ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Prøv å sitte litt med henne, slik hun roer seg. Her følger vi rutinen. Legge seg-si natta-på med babycall-musikken-gå ut av rommet. Går bare inn hvis hun hylskriker. Har flere bamser i sengen og 2 smokker. Så finner hun roen selv.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp