Trøblete mage?

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
noen andre som har litt trøblete mage? Jeg opplever at jeg er mer oppblåst enn vanlig og har mer løs avføring etter jeg ble gravid. Noen andre? Er det vanlig tro?

Veldig likt her! Løs mage er et av de første gravidtegna jeg får, og det har ikke blitt så mye bedre! Og magen er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er mange måneder på vei, og jeg bruker kun gravidbukser! Var helt lik med sønnen, og luftmagen forsvant aldri før babymagen kom!

Ser ut som jeg er 4 måneder på vei allerede, men i realiteten er jeg rundt 8 uker. Er vanvittig oppblåst, og har mye luftsmerter. Sliter med det motsatt av løs mage for å si det slik.

Jeg er skikkelig oppblåst, jeg også. Kunne ønske jeg fikk løs mage, her er jeg veldig hard i magen. Føler meg litt forstoppa :p

Men jeg har lest at mageproblemer er vanlig når en er gravid.

Skikkelig oppblåst. Maaasse luft i magen. Mageknip. Treg mage. Og løs mage. Av alle «plagene» mine så er vel magetrøbbel absolutt øverst på lista. For det er ganske konstant og lite pause :hilarious:

Her veksler det mellom løs og hard mage. Mest hard. Er vanlig å ha litt problemer med magen i graviditet.

Har og hatt periode med løs mage. Så var den treg og så løs igjen. Veldig oppblåst ennå. 7+5 i dag.

Jeg sliter med oppblåst mage og mageknip på kvelden. Nå har det lille jeg har fått i meg de siste dagene kommet opp igjen fordi jeg ikke orker mat pga halsbetennelse og feber og da kommer kvalmen. Fordelen er at nå er magen mye bedre fordi den er tom :shifty::hilarious:

Er veldig vekselvis, oppblåst noen dager, treg mage, løs mage, luft og jah alt. I dag har jeg vært så oppblåst at buksen jeg har gått med har gjort meg kvalm pga press.. Kan si det ikke har vært lett å være på besøk når jeg ikke har med en bukse som er litt større :oops:

Jeg har som mange over hatt mye løs mage, som av og til veksler med litt hard. Har det også sånn at det er veldig akutt når jeg først skal.

Godt å høre at det ikke bare er meg..! Er litt akutt til tider også :bored::sorry: har også mageknip

noen andre som har litt trøblete mage? Jeg opplever at jeg er mer oppblåst enn vanlig og har mer løs avføring etter jeg ble gravid. Noen andre? Er det vanlig tro?
Samme her :meh: føler det hjelper litt å drikke biola.

Back
Topp