trøbbel med bekkenet allerede?

fomle 83

Forumet er livet
Noen av dåkker som har begynt å kjenne det i bekkenet allerede?
Sleit med bekkenløsning når æi gikk gravid med Ariel, men kjente det ikke så tidlig som no.
Lure på om det e bekkenløsninga som melde sin annkomst.... Æi kjenne mæi liksom litt "sliten" nederst i ryggen og mest på høyre sia. Også stråle det litt ned mot låret... 

Ja, har begynt å kjenne det jeg og :/ De tre siste dagene nå har vært helt grusomme ;/
Vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Blir lange mnd om det skal fortsette slik og ikke bli bedre.

Jeg har bekkenløsning, men jeg har kronisk bekkensyndrom etter forrige svangerskap. Kjenner det heldigvis kun i de to punktene i ryggen, men regner med at det kommer foran etterhvert og.

Hadde heldigvis bare bak i forje svangerskap, så håpe det blir det no også.. Føle dåkker at det hjelp med litt varme på? Kjenne at æi fikke lyst til å varme en varmepute og ha på ryggen, men vet ikke om det funke....

Huff,høres ut som om det er begynnende bekkenløsning.
Men start å tren litt med ball,strikk osv. Det kan gjøre så det ikke blir værre. Kjenner selv at det kommer snikende, og jeg hadde ganske så kraftig sist,...:( Prøver å trene og håper på det beste!;)

Nå som dere er inne på det så har jeg noen spørsmål ;) Var hos legen på mandag og han fant ut at jeg har begynt å få bekkenløsning. Har også den stikkinga oppover underlivet og ned i lysken. Nå har jeg ikke hatt den sinnsyke smerten flere ganger etter sist helg men korsryggen og lårene mine har begynt å låse seg hvis jeg setter meg ned! 

Såå har det noe med bekkene å gjøre? Er det et tegn på at det blir verre? Overanstrenger jeg meg på jobb? Eller er det normalt i perioder? Synes det har blitt verre gjennom hele uka. Har jo ikke vært gravid før så aner ikke ;)

Back
Topp