trøbbel i underetasjen!

lykkelita*

Forumet er livet
Sønnen min på to år har en lys gul/hvit "byll" på tuppen av tisseluren! Den vises ikke hvis man ikke drar forhuden bak, den ligger et stykke under urinåpningen. Det ser ut som at det er noe puss som ligger under huden. Noen som har en ide på hva dette kan være? Han virker ikke som at han har vondt, spurte om det var vondt og det var det ikke. Ville dere ha kontaktet lege i moren tidlig, eller ventet en dag eller to og sett det an? Kan jo hende at det forsvinner av seg selv...?

ORIGINAL: langtidssniker

trodde ikke man skulle drive å dra forhuden tilbake. har hørt en ikke skal gjøre det 

Nei, man skal ikke det når man vasker tissetassen! Men jeg merket at han tuppen var litt større på en ene siden da jeg stelte han, og måtte dra tilbake for å se hva det var[:)] og da så jeg denne byllen...

ORIGINAL: langtidssniker

vet du jeg ville ha sjekket det med lege

Jeg tenker også det selv, men samboeren min mener vi med trygghet kan se det an noen dager da det ikke virker som at det er vondt! -men det skader jo ikke å få det sjekket likevel,vil jo vite hva det er...

ville nok kontakta legen i mårra ja.
Gutter kan lett få forhudsbet. Å det blir smertefullt visst en venter.

Ikke vent til det gjør vondt [;)] ring hvertfall og spør[:)]

ORIGINAL: _Vimsa83_

ville nok kontakta legen i mårra ja.
Gutter kan lett få forhudsbet. Å det blir smertefullt visst en venter.

Det har jeg ikke tenkt på! Måtte søke det opp, kan høres ut som BXO gutten min har... Da ringer jeg lege i morgen tidlig! Takk skal du ha[:)]

godt å kunne være til hjelp.
Lykke til[:D]

Back
Topp