Off [:(] Ikke kjekkt når det skal være slik i b.hagen [:(]
"Greit" nokk hvis det skjer uhell en gang i blandt, men ikke slikt som du/dere opplever dette.. Høres så rart ut at de sier at de leker godt i sammen og er venner, og så oppfører han seg slikt..
Hva sier småen når du spør han?? Gir han utrykk for at han er redd denne gutten??
Synne har en kammerat i b.hagen som hun leker mye med, de to kan krangle og sloss til fillene fyker, ender rett som det er at hun kommer hjem med en skramme og blåveis og slikt, men jeg vet alike vell at de velger å være i lag, og de er som søsken som krangler om en spade, det har jeg sett, og da er det på en måte litt bedre.. Det ene øyeblikket kan de stå og klemme på hverandre og i neste så ligger de å rulter rundt og krangler...
Jeg vet ikke egentlig hva jeg hadde gjort hadde jeg vært i samme situasjon, men jeg hadde nokk snakket med de i b.hagen og fortalt de hvordan du som mor oppfatter dette og snakket litt om dette at de kanskje kan være sammen under "oppsyn" en stund fremover, istede for å slippe de løst uten at noen har kontroll??
Håper det løser seg iallefall!!
Ikke gøy å sitte hjemme som mamma å være bekymret for hvordan det er når barna er i b.hagen...