Heisann! 
Er i dag på CD42, på mandagen var jeg skikkelig uvel og rar i mageområdet - tenkte ikke nå mer på det
I går var jeg sikker på at tr endelig skulle komme, følte som den kom hele tiden og det rant. Men ingenting :O
Så da jeg sto opp i morges, tok jeg en test bare for å utelukke graviditet og gjøre meg klar for tr. Men på testen kom det en svaaak strek, sjokkert stirret jeg på testen, men uten tvil to streker.
Dro til byen og bare måtte prøve meg på en digital og det lyste "Gravid 1-2" på den <3
Aner ikke når el var ^^ og testet negativt senest igår ^^
Så vil tro jeg er ca 3+2/3+3 på vei kaanskje, i alle fall det jeg tar utgangspunkt i. Så får jeg heller bli positivt overrasket når jeg får ultralyd 20.3
Så jeg får termin 2.11 opp, så blir nok å henge litt her og litt i november
Har ei nydelig datter på 10,5 mnd også, så blir spennende
Men vi ønsker to tette! Fødte 10 dager før termin med henne og tror nok jeg blir å gjøre det neste gang også!
Gleder meg til å henge med dere og gratulerer alle sammen! <3
Er i dag på CD42, på mandagen var jeg skikkelig uvel og rar i mageområdet - tenkte ikke nå mer på det
Så da jeg sto opp i morges, tok jeg en test bare for å utelukke graviditet og gjøre meg klar for tr. Men på testen kom det en svaaak strek, sjokkert stirret jeg på testen, men uten tvil to streker.
Dro til byen og bare måtte prøve meg på en digital og det lyste "Gravid 1-2" på den <3
Aner ikke når el var ^^ og testet negativt senest igår ^^
Så vil tro jeg er ca 3+2/3+3 på vei kaanskje, i alle fall det jeg tar utgangspunkt i. Så får jeg heller bli positivt overrasket når jeg får ultralyd 20.3
Så jeg får termin 2.11 opp, så blir nok å henge litt her og litt i november
Har ei nydelig datter på 10,5 mnd også, så blir spennende
Gleder meg til å henge med dere og gratulerer alle sammen! <3