trøøøtt!!

LadyOnHeels

Elsker forumet
lille gutten min bestemte seg for å våkne kl.530!! han som pleier å våkne mellom 730-800. Jaja, fikk han i hvertfall til å ligge over en time i sengen før det var påtide å stå opp ;)

og i går fikk jeg levert inn oppgaven :D så nå skal jeg prøve å forberede meg til muntlig eksamen som er i juni slik at det ikke blir så mye stress når babyen er kommet. 

når nate er levert i bhg senere så er det rett i seng for min del emoticon 

Ugh! Vet alt om den type start på dagen. :-s
I går måtte jeg på toalette kl 05:00, la meg igjen, men da begynte bikkja og traske rundt, fikk gaula ut til henne og hun gikk og la seg igjen. Da jeg nesten var inne i drømmeverden igjen kom sønnen min inn, da ga jeg opp og stod opp. Så i går var jeg mer eller mindre våken fra kl 05:00. emoticonUtrolig slitsomt...
Det virker som du har ting på stell i forhold til skolen da, imponerende! emoticon

uff, hvorfor må unger ha det for en vane å våkne tidlig?! 

nå er nathaniel levert i bhg så nå skal jeg kose meg med serie og frokost på sengen og sove pitte litt til        det er digg med student livet, laaate morgener! 

Imponerende at du har planer om muntlig eksamen etter fødsel :)

Men ja, unødvendig at slike småe skal finne på å våkne så alt for tidlig.. Min våknet også i fem-tida, men jeg sendte pappaen inn for å hente han og når han krøp inn i armkroken min kunne han sove fram til klokka ringte (og helst enda lengre..)

Vi prøve alt vi kan å få snuppa (3 år) til å sove i egen seng for tiden.. men innimellom er det lettere å ta henne oppi enn det er å høre på skriking asså.... så i dag.. krøøøøøøøp hun smygende oppi sengen vår i 5 tiden... og sov til HALV NI!! jaja... så da var det lat morra på mamsen (meg) med kaffe og frokost aleine etter at min man dri på jobb i 7 tiden.... 

Jeg sover så utrolig dårlig om natten. Selv om jeg er veldig trøtt på kvelden sovner jeg ikke før i 2 tiden, for så å våkne annenhver time for å gå på do... Noen ganger får jeg ikke sovne igjen da heller. Lurer på om kroppen prøver å venne seg til nattamming og våkennetter, alltid sover bra før ;-) Sovner igjen i seks tiden og sover gjerne til litt ut på formiddagen. Har heldigvis ikke barn fra før som vekket meg da ;-) Blir så trøtt utover hele dagen når jeg ikke får sove ordentlig på natten. Men er heldigvis ikke i jobb og kan slappe av på dagen, så skal vell ikke klage for høyt. Ikke lenge til bebisene våres er her nå! :-D

Vi har hatt første hele natten på uker!! Hadde glemt hvor godt det er! Storebror øver på å sove i stor seng og det gir han jo en helt ny frihet, men i dag måtte vi vekke han kvart på syv! Krysser fingrene for at det nå blir fortsettelsen :)

Vi har heldigvis fått orden på sovingen til lillegutt på snart 2 år, og det er godt med tanke på at det hadde blitt litt trangt i dobbeltsengen med han i tillegg til en liten baby!:-) Nå sover han hele natten gjennom i egen seng, det er jo en helt ny verden for oss. Det hender han våkner rundt kl 6, men  hvis vi ikke skal opp tidlig, går en av oss inn og putter i smokken og legger han ned igjen og han roer seg på et blunk, og kan sove til 8-8.30. I like :-)

Back
Topp