Trøøøøttt!

Ønsker<3

Elsker forumet
Flere? Er helt i min egen verden fordi jeg er så trøtt, og har kjempe vondt i nakke og skuldre(er veldig plaget til vanlig også)
 
Jeg er supertrøtt om dagen, særlig på vei hjem fra jobb. Har store problemer med å holde meg våken til tider. På jobb føler jeg at jeg går rundt i min egen boble. Ikke mye overskudd til gullgutten når jeg kommer hjem, gleder til permisjon, og jeg har bedre tid til han :) vi koser oss heldigvis i helgene :) han skjønner heller ikke hvorfor mor er så trøtt om dagen :)
 
kjempe trøtt jeg også! blir godt med fri helg:)
 
fri heeeeelg <3 har ikke hatt det siden november så i helgen skal jeg baaare slappe av og kose meg med familien min :)
 
Jeg er oxo mye trøtt :p så i helga har jeg lånt bort Emilie til mamman min hihi <3 Jeg vil sooooove :p
 
Ja vi har lånt vekk ungene til mamma vi også ikveld og imorgen :) så nå ha jeg akkurat sovet en time på sofaen :) men føler meg fortsatt helt dø :p men syns å huske de blir bedre om noen uker :)
 
Jeg er stadig trøtt og sliten nå. Men det værste er at det er vanskelig å sovne :p Pga alle tankene
 
Jeg får ikke sove om nettene :( Samme om det er helg eller ukedag. Mega trøtt på dagtid (er jo ikke så rart da) men når natten kommer våkner jeg så mange ganger at jeg har ikke telling.
Sliter med kvalme og vond rygg så vet ikke om det er det som vekker meg. Andre?
 
Back
Topp