trøøøøtt!!

*Kolibri*

Forumet er livet
klarer så vidt å stå på bena jeg nå, har sittet i sofaen i hele dag bortsett fra en periode på dagen hvor jeg sov i sengen. Er helt ekstremt trøtt nå og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut til kvelden.
Heldigvis har jeg hatt familie her hjemme som har holdt vesla med selskap, tror jeg er en veldig dårlig mamma i dag[&:]

Hvordan få mer energi?? noen andre som sliter med ekstrem trøtthet nå?

er ekstremt mye trøtt ja....er hvertfall ikke mye til samboer for min kjære.nå kl blir rundt 2030...da sovner jeg som en stein og han sitter aleine hver kveld stakkar...

Jeg prøver å ikke sitte meg ned, prøver å holde meg aktiv og gjøre noe hele tiden...i huset , ute osv..hva som helst for da blir jeg ikke trøtt før kvelden.
Kunne nok sovet masse på dagen også, ender av og til opp med en formiddags lur[;)]

Har nettopp sovet ei god stund på sofaen, og det begynner å bli en vane ja.. Blir ekstremt trøtt litt etter middagen her, greier bare ikke å holde meg våken...

Ja...
Er helt utslitt noen ganger og så har jeg ikke gjort så mye.
Helt utrolig at det går å bli så sliten.
Og svett! Svetter bare jeg tenker på å hente posten f.eks[&:]

Mye trøtt gjennom en dag for tiden ja [:o]
Sover ikke like godt om netterne lenger, så det er helt normalt...Prøv å få deg litt hvile så snart du kan, er eneste råd jeg kan gi [:)]

Høres ut som en tro kopi av min dag det der.... Vi har akkurat flyttet inn i nytt hus og det flyter over av esker, sekker og ting som må gjøres. Men i dag har jeg ikke gjort en dritt[&:]
Og nå sitter jeg her og halvsovner innimellom, holder jeg ut en time til før jeg stuper i køya så skal jeg være fornøyd...
Forklaringen på at jeg er trett ligger nok i denne forbanna bekkenløsningen, sover jo aldri mer enn 1-2 t sammenhengende om natten. Våkner hver gang jeg snur på meg og ofte har jeg vridd meg inn i stillinger jeg ikke kommer ut igjen av. Sånn i 5 tiden pleier jeg å sovne skikkelig tungt, men da går det 2 stusselige timer igjen før pjokken i naborommet står å roper på mamma og skal opp.
Så tips og råd taes imot med stor takk her og[;)]

Du er ikke alene!

Men få sjekket hb'n  ved neste kontroll, kansje du har lite jern. Jeg ble vertfall MYE kvikkere når jeg fikk opp hb'n[:D]

ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode

Du er ikke alene!

Men få sjekket hb'n  ved neste kontroll, kansje du har lite jern. Jeg ble vertfall MYE kvikkere når jeg fikk opp hb'n[:D]

ja går på jern to dager i uken for å holde det stabilt..har ligget på 12 nå så det er greit, men må sjekke det på neste kontroll ja. Tror legen sa at det var vanlig at det sank i siste trimester[8|]

Back
Topp