Trøøøøtt!!!

Hope90

Pergo baby??
VIP
Jeg er så trøøtt!!

Jeg kan ikke huske at jeg var sånn med nr 1:P

Du er ikke alene :p Sitter i skrivende stund å gaper som en galing
Det er helt grusomt:O jeg tenker med meg selv at det er godt mannen ringte meg fra jobb rett i stad hvis ikke hadde jeg sovva som en stein og når jeg hadde våkna igjen da ville det vel sett ut som om det hadde vært krig her for jentungen elsker å rote i skuffer å skap når ingen følger med XD

Jeg gjør ikke annet enn å sove for tiden...kommer hjem fra jobb og sovner på sofaen, for å gå og legge meg klokka halv ti igjen... Håper det vil gå over etterhvert. Føles ut som jeg har godt i hi ;)

Jeg og. Kjedelig når man er alene med barn. Godt det er lørdag og jeg kan spise kjeks for å holde meg våken ;)

Tosola

Full gjespemodus her og!

gaaaap :) gjespes masse ja, tar som regel en liten dupp når frøkna har middagsluren sin hehe

Ja fy jeg er trøtt jeg også!Husker jeg spurte en venninne som nylig hadde gått gravid om hvor lenge trøtthets- og slitenhetsfølelsen ville vare ved sist svangerskap.Så fikk jeg til svar at hun hadde vært trøtt og sliten frem til siste uka før barnet kom.Da begynte jeg å grine hehe!Men prøver å oppmuntre meg selv om at nå har jeg ett barn som er avhengig av at jeg fungerer,så da må man bare bite tennene sammen og svelge gjespene;-)

Gjeesp! Du er ikke alene om å være trøtt om dagen! Sliter litt med å holde øyne oppe allerede nå

Jeg også er styptrøtt for tiden!! Spiller ungen rolle hvor mange timer jeg sover, trøtt uansett!

Hihi, er det lov å si at jeg er i toppform? ;) kjemprovers

Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3

Thihi ;) er det lov å si at jeg er i toppform? ;) har kjempe overskudd, ikke trøtt og formen min er helt super! Har leddgikt og den har for tiden blitt helt super så jeg nyter dagene og trener det lille jeg kan.
Håper dere "trøttinger" snart får energi og overskudd, bare ikke ta mitt ;)

Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3

Jeg var kjempetrøtt ca de tre siste månedene forrige gang. Etter det kom superformen. Var så opplagt som jeg aldri er ellers resten av svangerskapet. Håper det samme gjelder nå. Er fryktelig trøtt til nå.

Er stuuup trøtt men greier å kontrollere det. Med to barn og 100% jobb så har jeg liksom ikke noe valg ;-)

Menjeg nekter meg selv å sove.. for jeg vet at søvn avler søvn.

Så her er det full action fra 0630 til 1930. så er det slækkings i sofa etter det. Heh..

Men jeg hadde gjort hvaaaaa som helst for å bare slippe alt jeg har og sooove

ZzzZzzZzzz

Back
Topp