trøøøøt!!!!

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei jenter ;) jeg er 17 uker og 2 dager
i det siste har jeg begynt å være så syyykt trøtt,flere som er det,? el er ikke det vanlig etter uke 17 ??

Jeg er å grusomt trøtt!!!!!! ;) er 18 uker i dag :)

jeg er også mer trøtt igjen, hadde en periode hvor jeg hadde veldig mye energi igjen og følte meg skikkelig opplagt. men nå er jeg igjen mer trøtt og sliten, er litt slitsomt.
dette fører også til at jeg nå har mye kortere lunte overfor 2,5 åringen som er skikkelig i trassalderen for tiden så har mye dårlig samvittighet for han i tillegg...

Er så trøøøøtt!! 18+1, så er nok vanlig...

Trøtthet jo, hjelpes. Tror jeg kunne sovet i flere døgn, men fremdeles ikke fått nok energi. Jeg er trøtt hele dagen, men er ikke jeg i seng før halv elleve, blir det grusomt. Så fort klokka passerer 22.30 blir jeg drit dårlig om jeg ikke har lagt meg. Hurra hurra :p

Trøttheten komme og går, ikke like gale som før heldigvis :)

Har hatt noen uker nå hvor jeg har følt meg litt mer opplagt, men her i går fikk jeg meg en skikkelig smell igjen. En overvelmende trøtthet som slo meg helt i bakken. Er helt kake i dag også.

Endelig er kvalmen nesten over, så er det trøttheten som dukker opp :P
Sover en gang midt på dagen jeg nå.. For å klare å holde ut:)
Er jo med hunden i skogen, og har hest.. Så bare å holde seg så oppegående som mulig :)

Jeg er trøtt heeeele dagen!
Og med en liten på 1år som sover ca 2 timer på dagen, er det bare å forte seg og sove litt mens han sover :)
Men vokner og er fortsatt trøtt, gleder meg til å ikke være så trøtt å sliten hele tiden..
Er 15+5 :) <3

Back
Topp