Trøøøøøtttt!

Tweak

Forumet er livet
Det er jo kanskje normalt å være trøtt når en starter dagen halv 6 om morgenen, men jeg bruker jo ikke være SÅ trøtt!
Er forbausende våken nå i forhold til hva jeg har vært i dag men kjenner at jeg skal kubbe kjapt og håpe på en god natt.
Med en ettåring i hus så starter morgenen gjerne tidligere enn jeg vil men søndagen er min "sove litt til" dag så jeg håper på det beste. :-)

Sover helt magisk godt for tiden jeg også... Selv med to viltre jenter over meg i sofaen i ettermiddag - sovna jeg, og sov i 1 time!!! Våkna av at minsta sto med ansiktet sitt klin oppi mitt, og masa om "meje nosineeer" (mere rosiner) hehe...

Jeg er også kjempetrøtt for tiden. Prøver å sove med jentungen på dagtid nå som det er helg, men jeg er jo enda trøttere når jeg våkner igjen...

Jeg er ikke så "sovetrøtt" i løpet av dagen, men kroppen er helt matt. Og med ei på 1 1/2 år er det full gass fra 5-6 tida på morran emoticon
Men jeg prøver å legge meg når hun hviler på dagen og så blir det tidlig kvelden... 
Sist husker jeg at plutselig en fredagskveld så jeg på klokka og den var halv tolv på kvelden, fikk sjokk for jeg hadde ikke vært våken etter kl ti på flere uker. Så gleder meg til det forhåpentligvis går over denne gangen også emoticon

jeg er også super trøtt om dagen, sover jeg ikke litt på dagtid.Så må jeg legge meg kjempe tidlig, ellers så sovner jeg bare hehe.Så trur den søvnen på dagtid er fin for meg :P

Back
Topp