Trøøøøøtt

Karma27

Forumet er livet
Jeg er så ufattelit trøtt! Var det forrige gang også, men klarer bare ikke huske hvor ille det var :p
 
Stakkars deg Hehe det er grusomt. Hvertfall hvis du har barn og/eller jobb å ta deg av :p slet myyye m det når vi ventet nr to. Glad jg hittil har sluppet unna det værste .
 
Jeg også er ubeskrivelig trøtt + at jeg sover dårlig om natta :p Dårlig kombinasjon :p

Jeg var ikke sånn med de to første :)
 
Ja, sover dårlig om natta, har jobb OG ei på 17 mnd som skal ha oppmerksomhet :p dårlig kombo :p
 
Våkner masse på natta, og sliter med å få sove på dagen... blir sliten av ingenting... Glad jeg har legetime i morgen, for med så lite energi fungerer jeg ganske dårlig på jobb for tiden :/
 
Jeg er "heldigvis" lærer, og har fri noen mnd nå, men da jeg ikke har kontrakt, må jeg ta litt strøjobber inni mellom.. Så skal være litt servitør bl.a... Og HVORDAN skal jeg klare meg når jeg er så trøtt?? :/
 
Jeg er også kjempetrøtt. Er så glad for at jeg har tatt sommerferie og kan sove... Må uansett ha meg noen timer på sofaen på ettermiddagen - trenger nødvendigvis ikke sove, men trenger å slappe av.
 
Ufattelig trøtt her og, Heldivis sykemeldt så får slapper av mens mini på to er i barnehagen. Vett ikke hvordan jeg hadde overlevd hvis ikke. I helga har jeg vært alene med mini. Og er i dag helt kaputt!
 
Jeg er "heldigvis" lærer, og har fri noen mnd nå, men da jeg ikke har kontrakt, må jeg ta litt strøjobber inni mellom.. Så skal være litt servitør bl.a... Og HVORDAN skal jeg klare meg når jeg er så trøtt?? :/

Jeg jobber på et bittelite hotell, vi gjør alle oppgaver. Forrige gang jeg var gravid var et mareritt. Veldig vanskelig å tilrettelegge, all gange i høyt tempo var drepen for ryggen og 15timersvakter er heller ikke noe særlig.. Svangerskapspenger ble løsningen for meg, så møtte jeg opp og gjorde bonusarbeid så lenge jeg orka..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp