Trøøøøøt!

Spiremor

Forumet er livet
VIP
Å stå opp kl 06.30 er ikke som før... Også i vinterferien da... Jaja, poden skal i barnehagen og jeg skal benytte anledningen til å trene litt:)

Hehe :) her skulle lillegutt opp kl.06 i dag, og jeg har ferie... Han er i bhg, jeg har handlet og driver nå å lager meg en bedre frokost med egg og bacon :) skal ikke gjøre noenting før han skal hentes igjen. Bare nyte fridagen min, også får husarbeid være husarbeid for i dag.. Har hele uka på meg til å gjøre det :)

Poden er kommet seg i bhg han også:) jeg har vært å trent. Nå skal jeg støvsuger litt også skal jeg ta en dusj, legge meg å sove litt før legitimere kl 13:)

jeg var kjempe trøtt i går og la meg tidlig, så i dag var jeg veldig uthvilt :) Slapper av med Greys anatomy, skal til fysio om en stund før jeg henter ungene :) :) Deilig med en rolig dag...

Jeg er trøtt hele døgnet jeg! kunne sovet hele døgnet om jeg hadde hatt mulighet tror jeg :P Forrige uke sovnet jeg foran pc-skjermen på jobb - er glad ingen tittet innom kontoret akkurat da ;-)

Har sittet og døset i sittende stilling siden halv ni i kveld. Er helt skutt etter jobben, men står opp lett og uthvilt :)

Back
Topp