Trøøøøøøttt!!!

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
natt til i går og natt til idag har lille våknet hver time!!! har ikke hjulpet på søvnen og fått mat på natten heller. Lurer på hvor lenge dette skal vare:/ kan telle på en hånd de få gangene han har sovet natten gjennom siden han ble født, håper dette snart snur. Men nå er 3 tann nede på vei opp og den første oppe.. Kanskje det er derfor han sutrer og griner sånt? Og ikke får sove?Noen så vet?

Kan ikke si at jeg vet nei.. Mn det hørtes utrolig slitsomt ut!! Lite sannsynlig at det er tenner som er årsaken om det har pågått så lenge som tre mnd, men når det er sagt har jeg hørt om de hvor de har vart i 6 uker og plutselig har den ene tanna etter den andre dukket opp.
Jeg som har hatt to unger som har reagert på mye av det jeg har spist te ker naturligvis i de baner... Mini sluttet nettopp å reagere(6 mnd og ei uke gml nå).

Tenker at de siste nettene når han har våknet såpass ofte at det kan være tenner? Å bare i løpet av dagen har to stk kommet gjennom så får håpe det er det. At han ennå ikke sover rundt er jo greit, jo ikke alle som gjør det ennå , men det er flere enn 3 ganger også . men får vel bare håpe at det ordner seg de neste mnd og at han snart kan drikke vann også, så vi kan prøve og gi det om nettene.

Når lillegull våkner ofte etter å ha lagt seg er det fordi hun vil ha eller trenger mer mat. Merker godt de dagene der vi glipper middag på grunn av reising eller sen ettermiddagshvil, da er det sutring og hyppig våkning om kvelden... Kanskje det er det hos dere også :) eller det er kanskje tenner, eller magen (spist noe h*n ikke tåler/treg mage) eller bare økt behov for nærhet en liten stund :) ikke godt å vite med disse små, må nesten bare prøve seg frem! Lykke til :)

Uff a meg!:-/ vondt for liten og stor. Det kan absolutt være tenner, har hørt om de som er plaget et par mnd før tennene kommer. Får håpe det går over og at du/ dere får dere en god natt søvn snart !

Mat har jeg prøvd og gi han men vil som regel ikke ha. å tror heller ikke det er noe han reagerer på. Men ikveld så har han nå sover siden halv åtte ute nå vokne, så jeg krysser fingrene.

Håpe det var tennene da :)
Vi kjøpte for litt siden sånne bite"smokker". Kanskje du kan prøve å gi han en sånn når han våkner? De må ikke sitte å holde på de, så de er lette sånn sett :)
Var et sett med 2 forskjellige i, ettersom hvilke tenner som var på tur.

❤25/2-13❤

Aha, takk for tips:) tror det hjelpe og klage litt, i natt så sov han helt til kl 6, uten å våkne en gang!! Fikk tutten og sov til halv åtte:)
Så bra:-) lurer på om det skjer meg noen gang.. Hehe. W fikk avacado til middag igår og jeg tror det var med på å innvirke søvnen hans. Han sov fra 1830-0230 før mat. Vi hadde jo en periode her hvor han Siv helt til 0330, men det var bare en uke :-/

Så bra:) lurer på om det skjer meg noen gang.. Hehe. W fikk avacado til middag igår og jeg tror det var med på å innvirke søvnen hans. Han sov fra 1830-0230 før mat. Vi hadde jo en periode her hvor han Siv helt til 0330, men det var bare en uke :-/

Ja, kan nok ikke juble høyt enda. Men krysse fingrene og håpe. Ja avacado kan jo virke bra:) får håpe på det eller fremover da:)

Back
Topp