buster Forumet er livet 15 Mai 2006 #1 mmmm, nå er jeg trøtt!! [:-] Samboern snorker sånn!!! [:@] Og lillegullet sover så urolig så nå har jeg gitt opp!! Jaja kommer flere netter!! [;)] Sorry måtte bare klage litt...
mmmm, nå er jeg trøtt!! [:-] Samboern snorker sånn!!! [:@] Og lillegullet sover så urolig så nå har jeg gitt opp!! Jaja kommer flere netter!! [;)] Sorry måtte bare klage litt...
*Chill* Forumet er livet 15 Mai 2006 #3 Hehehe...derfor vi er her vettu!!! Håper du har fått sovet litt nå da.... er skikkelig dritt når man ikke får den søvnen man trenger...
Hehehe...derfor vi er her vettu!!! Håper du har fått sovet litt nå da.... er skikkelig dritt når man ikke får den søvnen man trenger...
Linka Gift med forumet 15 Mai 2006 #4 ORIGINAL: Chill24 Hehehe...derfor vi er her vettu!!! Håper du har fått sovet litt nå da.... er skikkelig dritt når man ikke får den søvnen man trenger... Jepp, det er det. Jeg får sååå kort lunte at det er farlig. Klem
ORIGINAL: Chill24 Hehehe...derfor vi er her vettu!!! Håper du har fått sovet litt nå da.... er skikkelig dritt når man ikke får den søvnen man trenger... Jepp, det er det. Jeg får sååå kort lunte at det er farlig. Klem
mb Gift med forumet 15 Mai 2006 #5 åhhh jeg føler med deg. Har hatt to sånne netter i helga. Heldig vis sov vi godt igjen i natt.
buster Forumet er livet 15 Mai 2006 #6 Fikk sove ett par timer på formiddagen!! Samboeren tok med seg Julian på trilletur!! [:D] Deilig... Og i natt er det bare meg og Julian, så da slipper jeg snorkingen.. Litt deilig [:)] hehe, det skulle han bare visst at jeg synes!! hehe... [8D]
Fikk sove ett par timer på formiddagen!! Samboeren tok med seg Julian på trilletur!! [:D] Deilig... Og i natt er det bare meg og Julian, så da slipper jeg snorkingen.. Litt deilig [:)] hehe, det skulle han bare visst at jeg synes!! hehe... [8D]