Trøøøøøøøøøøøøøtt

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Jeg er så trøøøøøøtt!! Trodde det var over, for har hatt en liten uke der jeg har følt meg mer pigg, men de siste dagen har vært heelt pyyyton ..!! Og jeg har invitert til middagsgjetser etter jobb i dag! Å i tillegg ha time (aerobic) i kveld! Gu, hvordan skal dette gå! Holder på å sovne her jeg sitter ....

Kjenner meg i den trettheten. Det går liksom aldri over, uansett hvor mye man sover.. Zzz.
Det går heldigvis over om noen uker da, for så å komme tilbake og ikke gå over på mange år :p haha

Dette innlegget fikk meg til å gjespe :O Ikke stygt ment altså! haha :D

Jeg gjesper hele dagen lang. Gruer meg til først senvakt deretter tidligvakt fra torsdag til fredag. :-O

Har heldigvis ikke blitt så trøtt enda, men kjenner jeg meg rett så kommer det nok snart. Kjenner bare på kroppen at jeg ikke er helt uthvilt bare:)

Jeg er også veldig trøtt. Så her får jeg ikke gjort noe fornuftig, annet enn å ta meg av ungene sånn noenlunde.. Har et haaaav av rene og skittne klær som jeg snart MÅ få tatt..:-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det har egentlig gått veldig greit frem til i dag! Da hadde jeg fri, og etter å ha vært på trening endte jeg på sofaen med en bok. Og da måtte jeg bare legge meg litt og lukke øynene, og jeg sovna. Og jeg som aldri sovner på sofaen! Var så vidt jeg orket å hente lillegutt i barnehagen.....

Godt å høre jeg ikke er alene...var stuptrøtt etter en dag på lekeland med jentene,skulle bare lukke øynene littegrann og har viss sove bort hele ettermiddagen :-p jehjhe...det går vel over ;-)

Nesten godt å høre at jeg ikke er alene. Er på jobb og føler at det er nummeret før øynene lukker seg :p
BARE 3 timer igjen før jeg kan finne senga!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg går konstant trøtt jeg også. Det er i grunn egentlig litt slitsomt. Gleder meg til det går over :)

Jeg er så trøøøøøøtt!! Trodde det var over, for har hatt en liten uke der jeg har følt meg mer pigg, men de siste dagen har vært heelt pyyyton ..!! Og jeg har invitert til middagsgjetser etter jobb i dag! Å i tillegg ha time (aerobic) i kveld! Gu, hvordan skal dette gå! Holder på å sovne her jeg sitter ....

Hvordan har det gått med deg i dag? Jeg er også ustyrtelig trøtt.. Har vært i hele dag. Men ikke nå. Når jeg faktisk kan legge meg kommer overskuddet og energien.. :p

Zzzzzzzz
Har en "våken" dag i dag, men ellers har den siste uken vært grusom!
Kan jeg håpe at jeg er over det?

Last edited:
Uff ja, den trøttheten kom plutselig forrige tirsdag. Siden har jeg vært trøtt. Har fått 50% sykmelding fordi jeg bare klarer å jobbe halve dager før jeg blir så trøtt at jeg ikke orker mer. Var sliten i forrige svangerskap også men husker ikke at det begynte så tidlig! Håper det går over snart!

Hvordan har det gått med deg i dag? Jeg er også ustyrtelig trøtt.. Har vært i hele dag. Men ikke nå. Når jeg faktisk kan legge meg kommer overskuddet og energien.. :p
Ja er det ikke typisk?? Jeg var utrolig trett helt til ETTER at jeg hadde hatt trening, så veldig glad at jeg er instruktør og MÅ gå, for haddde jeg hatt valget hadde jeg blitt hjemme på benken. Trening gjør susen! Men i dag igjen er jeg helt kake .. Disse første ukene MÅÅÅÅÅ gå raskt! Lykke til med trettheten og alt Limitless!

Zzzzzzzz
Har en "våken" dag i dag, men ellers har den siste uken vært grusom!
Kan jeg håpe at jeg er over det?
La oss håpe ok krysse fingrer! :)

Uff ja, den trøttheten kom plutselig forrige tirsdag. Siden har jeg vært trøtt. Har fått 50% sykmelding fordi jeg bare klarer å jobbe halve dager før jeg blir så trøtt at jeg ikke orker mer. Var sliten i forrige svangerskap også men husker ikke at det begynte så tidlig! Håper det går over snart!
Krysser fingrer for deg! Jeg var helt lik forrige sv.skap også, men heldigvis gikk det over og hadde nesten ingen plager resten av sv.skapet. Så jeg kan ikke klage egentlig, men er utrolig ubehagelig å være så sliten og trett hele tiden!

Jeg å har bare lyst å hjem å SOVE ! :P er nærmest sånn at jeg teller timene til 2åringen skal legges,, huff,, føles litt stygt å si men. men når det faktisk kommer till stykke på kvelden får jeg ikke sove alikevell å ligger våken mange timer i sengen ! arrh ;)

Back
Topp