Trææææg mage !!

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Kan sitte på Do i evigheter og ende me å bare få ut en liten hareperle !!
Sorry for oversharing, men holder på å bli gal her.
Mulig jeg drikker alt for lite vann, så må skjerpings til :p
Noen flere som sliter??

Åjada... Kan sitte lenge uten noe særlig til resultat og gå ut derifra med følelsen av at magen er like full av dritt... Hoho :) bokstavelig talt ;) må drikke mer vann jeg også... Dåååårlig på det dessverre :/

Skulle ønske jeg hadde tregere mage jeg. Her renner det meste rett ut av meg igjen kvarteret etter matinntak... Utrolig slitsomt, og sånn har jeg vært i fem-seks år nå....blææææ

Godt å høre at det ikke bare er meg. Ikke missforstå, jeg unner ingen træg mage :p

Har slitt med totalt fortsoppelse siden tidlig desember... Hvis det tar veeeeeldig lang tid, kan du jo prøve f.eks laktulose :)

Her også, etterfulgt av endetarsrifter! Flott altså! Prøv duphalac som fåes kjøpt på apoteket:) mykner opp innholdet i magen men må inntas masse vann til;) sliter med å drikke nok vann selv..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Varierer veldig her.. Når jeg kjenner at det er hardt så bruker jeg å ta et glass sviske av snuppa ;) ordner seg fint da :p

Her er det et stort problem! Har lyst å ta dulcolax tabletter som jeg har fra forrige graviditet, men det gjør så jæææævlig vondt :(
Bare små harde greier som kommer ut etter mye jobbing..... FULL av bæsj i tarmen ja....

Back
Topp