Trår inn hit under tvil

Status
Stengt for ytterligere svar.

Perleblomsten

Andre møte med forumet
Hei hei! :)

Jeg skrev meg opp på terminlista igår men er litt i tvil om jeg blir stående. Tok en test for to dager siden på morgenurin og en svak strek kom opp. Tok en ny idag på morgenurin og tenkte at siden det var gått to dager siden forrige test at den kom til å bli sterkere. Synes egentlig den er svakere. :( Har brukt wondfotester fra billigetester.no. Noen andre som har erfaring med de og stigning på tester? Er livredd for en kjemisk eller sa etter forrige sa.

Hilser på dere inntil videre i håp om at jeg kan bli værende. :)

GT.png

Jeg skrev meg opp på terminlista igår men er litt i tvil om jeg blir stående. Tok en test for to dager siden på morgenurin og en svak strek kom opp. Tok en ny idag på morgenurin og tenkte at siden det var gått to dager siden forrige test at den kom til å bli sterkere. Synes egentlig den er svakere. :( Har brukt wondfotester fra billigetester.no. Noen andre som har erfaring med de og stigning på tester? Er livredd for en kjemisk eller sa etter forrige sa.

Vis vedlegget 222951

Håper det bare var en dårlig test. Jeg fikk også svakere test etter en ganske sterk en.
Dagen etter dette fikk jeg 2-3 på cb digital. Så ikke gi opp håpet helt enda.
Kan være en dårlig test, eller utvannet urin.
Her ser du mine:

e283de0c432216f3f7fdb6c90a27f440.jpg

Det er i hvert fall stor forskjell på disse testene, mtp fargestoff og hvor tydelig streken er. Min erfaring er også at de ikke blir ordentlig sterke. Jeg testet selv for se stigningen med de og de ble aldri kjempesterke, selv om CB plus og A1 ble det. De viste også stigningen mye bedre.

Men jeg synes dessverre ikke at det ser veldig lovende ut likevel.

Håper det bare var en dårlig test. Jeg fikk også svakere test etter en ganske sterk en.
Dagen etter dette fikk jeg 2-3 på cb digital. Så ikke gi opp håpet helt enda.
Kan være en dårlig test, eller utvannet urin.
Her ser du mine:

e283de0c432216f3f7fdb6c90a27f440.jpg

Takk for svar og at du la ved dine tester. :) Tok den på morgenurin så den skal ikke være utvannet. Får vel bare avvente å se.

Det er i hvert fall stor forskjell på disse testene, mtp fargestoff og hvor tydelig streken er. Min erfaring er også at de ikke blir ordentlig sterke. Jeg testet selv for se stigningen med de og de ble aldri kjempesterke, selv om CB plus og A1 ble det. De viste også stigningen mye bedre.

Men jeg synes dessverre ikke at det ser veldig lovende ut likevel.

Takk for svar, men jeg synes kanskje du snakker mot deg selv når du sier at testene ikke er så gode, men at du ikke synes det ser lovende ut. Ble egentlig veldig lei meg av svaret ditt men sånn er vel realiteten. :( Får vel se om ikke mensen er på vei selv om den ikke har kommet ennå.

Takk for svar, men jeg synes kanskje du snakker mot deg selv når du sier at testene ikke er så gode, men at du ikke synes det ser lovende ut. Ble egentlig veldig lei meg av svaret ditt men sånn er vel realiteten. :( Får vel se om ikke mensen er på vei selv om den ikke har kommet ennå.

Jeg synes du er litt vel nærtagende nå. Jeg skjønner at du blir lei deg om det ikke går veien men du kan ikke opprette en tråd hvis du ikke tåler andre svar enn de du ønsker deg. Jeg prøvde på ingen måte å være ufin men jeg må kunne være ærlig? Ellers er det ikke noe poeng u å svare.

Nei, jeg synes ikke testene er gode og jeg synes de viste stigningen dårlig hos meg. Men de skal jo ikke bli svakere. Det er et dårlig tegn. Det er ikke sikkert det betyr noe men ut fra den informasjonen du har lagt ut synes jeg det.

Jeg håper selvfølgelig at det var en dårlig test og at det går bra. Ta eventuelt en til om du har flere? :)

Jeg synes du er litt vel nærtagende nå. Jeg skjønner at du blir lei deg om det ikke går veien men du kan ikke opprette en tråd hvis du ikke tåler andre svar enn de du ønsker deg. Jeg prøvde på ingen måte å være ufin men jeg må kunne være ærlig? Ellers er det ikke noe poeng u å svare.

Nei, jeg synes ikke testene er gode og jeg synes de viste stigningen dårlig hos meg. Men de skal jo ikke bli svakere. Det er et dårlig tegn. Det er ikke sikkert det betyr noe men ut fra den informasjonen du har lagt ut synes jeg det.

Jeg håper selvfølgelig at det var en dårlig test og at det går bra. Ta eventuelt en til om du har flere? :)

Jeg kjenner jeg nå ikke er lengre lei meg men faktisk blir mer sur for at du skriver så frekt!

Fikk du de samme svarene som du gir meg når du la ut om dine tester med dårlig stigning?

Jeg kjenner jeg nå ikke er lengre lei meg men faktisk blir mer sur for at du skriver så frekt!

Fikk du de samme svarene som du gir meg når du la ut om dine tester med dårlig stigning?

Vet du hva, hvis du synes dette er frekt så velger jeg å ikke skrive noe mer for da kommer vi ingen vei.

Perleblomsten, her tror jeg kanskje du er litt "nærtagende". Noe som er helt normalt med kroppen full i hormoner!:) Jeg synes absolutt ikkje Jolanda sitt svar til deg var på frekt, på noen som helst måte. Hun svarte jo bare på spm ditt, og det må jo være lov når du spør. Hvis du kun vil ha positive svar, så er det lov å skrive det :) Lykke til med testene, og håper du forblir her i Desember gruppa! :-)

Perleblomsten, her tror jeg kanskje du er litt "nærtagende". Noe som er helt normalt med kroppen full i hormoner!:) Jeg synes absolutt ikkje Jolanda sitt svar til deg var på frekt, på noen som helst måte. Hun svarte jo bare på spm ditt, og det må jo være lov når du spør. Hvis du kun vil ha positive svar, så er det lov å skrive det :) Lykke til med testene, og håper du forblir her i Desember gruppa! :)

Unnskyld meg men det var ikke for å få høre hvor nærtagende jeg er som er årsaken til at jeg skrev her i ut gangspunktet.

Testene kan variere, kanskje ta en digital så slipp du å lure :) Jeg fikk svak strek i starten også, men fikk også en positiv digital samme tid :) Lykke til.

Utgangspunktet var at jeg var i tvil om testene mine var så bra men at jeg har ikke blødd og derfor er jeg fortsatt gravid. Ikke for å høre at det ikke så lovende ut! Herlighet!
Hun skeiv bare sin mening om det. Så dumt du ble lei deg eller sint av den grunn. Men ja restene kan variere en del. Testen fra ettermiddag 9 dåp var sterkere en morningen 10 dpo. Men de har økt jevnt etter det.
Vanskelig å si noe sikkert så i starten. Men så lenge du ikke har blødning så er jo det er godt tegn!
[emoji4][emoji4] Gratulerer og Lykke til[emoji6][emoji173]

Jeg ville prøvd en annen type test i morgen tidlig for å sjekke. Det er nok den beste måten å bli klokere på. Lykke til [emoji173]

Jeg får alltid sterkere streker på ettermiddag, prøv det?

Vis vedlegget 222951
Synes de så veldig positive ut jeg [emoji4] Slik så mine også ut i starten [emoji85]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp