Trår forsiktig inn her.

RainbowDash

Endelig gravid
Assistert-jentene
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei.
Men uansett ca uke 5 nå.
Jeg var gravid og fikk se hjertet slå i uke 7+4, skulle vært 9+3 i dag. Men etter blødninger før og under helgen, viste ul at fosteranlegget var borte. Men at nytt fosteranlegg var på plass og jeg er ca uke 5 nå.
Har egentlig ikke noen tro på dette, men enn så lenge gravid. Selv om det hele er veldig rart.:bag::wtf:
 
Oi det hørtes spesielt ut. Krysser fingrene for at det er en termin spire ❤️ og gratulerer! ❤️
 
Oi, så spennende! Håper det holder helt til termin med denne spiren da!
 
Oiida, måtte spiren sitte hele veien til termin :) Gratulere! :Heartred
 
Oi, for ett spesielt tilfelle! Gratulerer :)
 
Åi, så merkelig! Håper det er en spire som vil sitte helt til februar ❤️ Masse lykke til og velkommen til oss ❤️
 
Takk dere, veldig sært dette.
Ikke kan jeg sjekke stigning på hcg hverken i urin eller blod. For den er jo sikkert på vei ned samtidig som den er forhåpentligvis på vei opp.
Kroppen er jo allerede gravid, jeg synes det hele er super forvirrende.
Min kjære mente at med det samme jeg nå er gravid kunne vi prøve å lage en til :wacky::knegg:
Samtidig som vi selvfølgelig er glad for en sjanse til, er det vondt å miste en.:Heartred
 
Vet ikke helt hvor langt jeg er på vei.
Men uansett ca uke 5 nå.
Jeg var gravid og fikk se hjertet slå i uke 7+4, skulle vært 9+3 i dag. Men etter blødninger før og under helgen, viste ul at fosteranlegget var borte. Men at nytt fosteranlegg var på plass og jeg er ca uke 5 nå.
Har egentlig ikke noen tro på dette, men enn så lenge gravid. Selv om det hele er veldig rart.:bag::wtf:

Betyr det at du fikk ny eggløsning (som du sikkert ikke visste om) når det opprinnelige svangerskapet gikk galt? Eller at du mistet en tvilling på veien og den andre hang litt etter? Håper så veldig for deg, rainbowdash ❤️
 
Betyr det at du fikk ny eggløsning (som du sikkert ikke visste om) når det opprinnelige svangerskapet gikk galt? Eller at du mistet en tvilling på veien og den andre hang litt etter? Håper så veldig for deg, rainbowdash ❤️
:)
 
Last edited:
Kan ikke svare deg, jeg vet egentlig ikke. Tror teorien er at et nytt egg slapp ca i uke 4.
Vi hadde bare hatt sex en gang etter positiv test, så tidsrommet stemmer med ca uke 5.
Dette er bare veldig rart, er liksom ikke vits en gang å spørre om noen har opplevd lignende.

Får bare ta tiden til hjelp og håpe på det beste ❤️ Veldig rart er det uansett, når blir neste sjekk?
 
Oi, har bare hørt om noe slikt en gang før
, og de fikk tvillinger som var over en måned fra hverandre i alder vistnok. Veldig spesielt.
 
Oi, har bare hørt om noe slikt en gang før
, og de fikk tvillinger som var over en måned fra hverandre i alder vistnok. Veldig spesielt.
Veldig glad om jeg bare klarer å få til en jeg:Heartred
 
Back
Topp