tråkket over

vevina

Forumet er livet
au au au au!!!!!

snufs, skulle bare ut på verandaen å hente noe som blåste vekk, så snublet jeg og tråkket over.
jeg er så irritert på meg selv som ikke klarte å se meg for!![:o]
sitter med benet høyt og lagt noe kaldt på, men det gjør vondt!!

Au au au, rolsejenni [8D] God bedring

takk :)

huff er så kjiipt, tråkket over for ca et år siden å, og jeg gikk nesten et halvt år før det ble helt bra, er samme foten nå, tråkket ikke like ille over, men er litt avhengi av å klare å gå greit på jobben da.

au da[&:]
du får ha masse is på den, så kanskje det får fort over[:)]
kos deg med litt iskrem også, kanskje det også gjør susen[;)]

hehe hadde jeg bare hatt iskrem[;)]
har tatt på en støtte bandasje i håp om at den ikke skal bli så hoven og lagt den oppå en pose erter[:D]
men ser ut som jeg får et skikkelig blå merke, det gjør liksom litt vondt oppover i leggen når jeg beveger foten[&:]

DRITT!!!
ikke det jeg hadde tekt til nå

Auauaua, det kan jo gjøre så fryktelig vondt å tråkke over [:(]

God bedring til deg, håper den blir fort god igjen!

god bedring. Å tråkke over er skikkelig vondt, du får la foten hvile i kveld, og i morgen får du forsøke å gå litt. En vennine av meg som tråkket over fikk beskjed om å begynne å gå igjen så fort som mulig, da ville hun komme seg fortere, men iiiik jeg hadde ikke klart det.

ORIGINAL: Iniza

Næmmen stakkars deg da.. god bedring !

ORIGINAL: vevina

takk :)

huff er så kjiipt, tråkket over for ca et år siden å, og jeg gikk nesten et halvt år før det ble helt bra, er samme foten nå, tråkket ikke like ille over, men er litt avhengi av å klare å gå greit på jobben da.

Daker, fikk vondt av deg nå....[:o] Ikke noe godt, håper du kommer deg igjen raskere enn lynet mac queen[:)]

hehe takk jenter[:D] har gruuusomt mye selv medlidenhet å da, ringte sambo for å få litt sympati, men han satt å så på en serie.
så da kom jaggu furte leppa ja!!

humøret er litt bedre nå da.
ankelen virker grei, men på framsiden oppe på leggen har jeg fått et kjempe langt tynt blå merke og når jeg går svir/brenner det sinnsykt i huden der, og det er umulig å ta på.
lurer på om jeg landet på blomsterpotta ute da jeg falt....

håper bare det ikke er noe som er, hmmmm ødelagt der inne?? men blåmerker kan vel være ganske vonde.

uansett takk for alle gode ord, og sympati[:D][:D][:D]

Back
Topp