Tråder forsvinner!

Asnnie

Asnnie
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Er det bare hos meg at tråder forsvinner? Her har jubeltråd, klagetråd, nedtelling til termin og nedtelling til høygravid forsvunnet :(

Hvorfor finner jeg ikke denne "våre leker" da? Den ligger ikke der med dagbøkene og skjult forum hos meg..[emoji849]

Det har noe med den skravle konkurransen som går (tråd lengere ned). Vi som har blitt med i den, har Våre leker oppe sammen med dagbøkene og skjult (tror jeg. Jeg har den hvertfall der).

Finner de heller ikke. Faktisk skikkelig kjipt, er de nedtellingene jeg liker aller best med forumet, bortsett fra dere så klart!

Det har noe med den skravle konkurransen som går (tråd lengere ned). Vi som har blitt med i den, har Våre leker oppe sammen med dagbøkene og skjult (tror jeg. Jeg har den hvertfall der).
Jeg er ikke med i konkurransen, men har likevel alle disse trådene under "Våre leker", og den mappa ligger oppe sammen med bla "Våre bilder".

Hei :) Det er ikke bare pga konkurransen. Det skal bli slik på alle termin og barselgrupper nå. Grunnen er fordi at slike telletråder tar mye plass på førstesiden deres, og andre tråder forsvinner lett i mengden. :)

Det tok litt tid før jeg fikk den fanen som het "våre leker" og jeg tenkte det var pga at jeg ikke hadde meldt meg på konkurransen. Men nå er den i hvert fall der med diverse nedtellinger intakt[emoji1360]

Nå er alle de gruppene over her borte! Bare stickies igjen, jeg finner ikke "våre leker" eller noen av de andre "gruppene"! [emoji33] vært sånn i hele dag

Back
Topp