Husmor
Glad i forumet
Trist når man ikke kan være saklig å få lov til å legge fram sitt syn på saker og ting ang religion.
Synes det ble skrevet mye bra i den tråden, inntil noen som ikke tror det samme som oss kristne måtte komme med stygge kommentarer.
Jeg må få lov til å svare Rebecca85 sitt siste innlegg. Svarene mine i rødt
Hvis du hadde lest mine innlegg i tråden, hadde du sett at man ikke fordømmer noen.
Det er faktisk ikke bare kristne som har drept i Guds navn.
I Colloseum i Roma står det et kors til minne om alle de kristne som ble slaktet under åpningsseremonien. Det var mange tusen.
I min kirkes historie-Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige, ble mange drevet på flukt og drept pga deres tro-barn så vel som voksne.
Kan man ikke ha en diskusjon her hvor man kan få høre hva andre tror på? Jeg vil og høre hva de som ikke er kristne tror og hvorfor. Man trenger ikke komme med stygge kommentarer som "er dere kristne så dumme at dere tror på det? Bibelen er bare en eventyrbok" Man er vel voksne folk? Sikker på at hadde man satt rundt et bord og diskutert, hadde man ikke slengd med leppa slik som det har blitt gjort her.
Synes det ble skrevet mye bra i den tråden, inntil noen som ikke tror det samme som oss kristne måtte komme med stygge kommentarer.
Jeg må få lov til å svare Rebecca85 sitt siste innlegg. Svarene mine i rødt
Unskyld meg, men var kristne så dumme så de måtte få noen til å skrive ned at man IKKE skal ha sex med sin egen MAMMA????? [:'(] Eller annen nær familie?
Hvorfor skulle det være dumt skrevet?
Og homofile? Har dere kristne her noe i mot de homofile??
Ikke ta alle kristne under en og samme kam. Ja, noen mener de burde være utryddet, mens andre kristne sier det er HANDLINGEN de er imot.
De er mennesker som alle andre, og fortjener IKKE å bli utryddet som ble skrevet så fint over her....
Er dette noe dere vireklig mener vet hvertfall jeg hvem som fortjener å bli utryddet[:@]
Religion er noe herk, gjør faen ikke annet en å fordømme andre og se ned på andre som ikke er troende for vi er ikke en dritt i forhold til de og skal fordømmes osv, litt av en god religion ja [:'(] Lov til å drepe så lenge det er i Guds navn og de har "syndet" i følge oss selv...[:@]
Hvis du hadde lest mine innlegg i tråden, hadde du sett at man ikke fordømmer noen.
Det er faktisk ikke bare kristne som har drept i Guds navn.
I Colloseum i Roma står det et kors til minne om alle de kristne som ble slaktet under åpningsseremonien. Det var mange tusen.
I min kirkes historie-Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige, ble mange drevet på flukt og drept pga deres tro-barn så vel som voksne.
Kan man ikke ha en diskusjon her hvor man kan få høre hva andre tror på? Jeg vil og høre hva de som ikke er kristne tror og hvorfor. Man trenger ikke komme med stygge kommentarer som "er dere kristne så dumme at dere tror på det? Bibelen er bare en eventyrbok" Man er vel voksne folk? Sikker på at hadde man satt rundt et bord og diskutert, hadde man ikke slengd med leppa slik som det har blitt gjort her.