Tråden for rare spørsmål

Vegasus

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Snoket litt rundt og hermer litt etter de andre gruppene, synes det virker som en kjekk tråd å ha ☺️

Her kan vi poste alle mulige spørsmål som ikke trenger en egen tråd, alle spørsmål er velkommen her! ☺️
 
Hva er det du gruer deg mest til med svangerskapet? Og hva gleder du deg mest til (utover det å få barnet da såklart)? ☺️
 
Hva er det du gruer deg mest til med svangerskapet? Og hva gleder du deg mest til (utover det å få barnet da såklart)? ☺️
Gruer meg mest til å få ungen ut pga min traumatiske opplevelse sist.

Svangerskapet i seg selv har jeg gledet meg til i mange år og de plager som eventuelt kommer er verdt det :p
 
Gruer meg mest til å få ungen ut pga min traumatiske opplevelse sist.

Svangerskapet i seg selv har jeg gledet meg til i mange år og de plager som eventuelt kommer er verdt det :p

Gruer meg til fødselen jeg også, selv om fødselen var ganske normal så synes jeg det var skummelt! Tok lang tid å bli klar for ny graviditet pga jeg ble så redd for å føde igjen. Har heldigvis roet seg nå da! Litt misunnelig på venninna mi som sier hun heller føder igjen enn å ta PCR-test igjen. Hun har hatt raske og enkle fødsler da. :p

Jeg gleder meg til det synes tydelig at det er gravidmage og ikke at jeg bare har spist for mye i det siste :hilarious:
 
Gleder meg til å være ordentlig gravid igjen, kjenne liv inni der, føde, og masse mer. Gruer meg litt til å fortelle eldstemann at det kommer en til, jeg er veldig usikker på hvordan han kommer til å reagere :oops:
 
Hva er det du gruer deg mest til med svangerskapet? Og hva gleder du deg mest til (utover det å få barnet da såklart)? ☺️
Gruer meg til bekkensmertene som nesten garantert kommer snart. Gruer meg også til å fortelle ny jobb i august at jeg er gravid.

Gleder meg til å kjenne spark, og til å forhåpentligvis se på ultralyd at alt er bra <3 Til å bli mer og mer kjent med den lille i magen :happy:
 
Hva er det du gruer deg mest til med svangerskapet? Og hva gleder du deg mest til (utover det å få barnet da såklart)? ☺️
Gruer meg til å være gravid.. Har ikke treves med det og hatt mange svangerskapsplager før. Glede meg skikkelig til fødsel og håper den blir like fin som sist. Gleder meg til å fortelle om graviditeten til de andre barna. Gleder meg og gruer meg til ultralyd, håper alt er bra!!
 
Jeg gleder meg til å få kjenne på kroppen hvordan det er å være gravid, jeg gleder meg til symptomer, jeg gleder meg masse til uke 12 er forbi og jeg kan senke skuldrene litt. Jeg gleder meg også til ultralyder og grugleder meg til fødsel, men gleder meg masse til å bli mamma for første gang og treffe og bli kjent med den lille❤️
 
Gruer meg tiiiiiiil.. hmm..
Bekkenløsning hjerte hjerte hehe
 
Andre som har fått skikkelig kort lunte?

Hadde ikke det sist graviditet (som jeg kan huske), men nå svarer jeg veldig fort tilbake hvis noe oppleves urettferdig f.eks. Har liksom alltid pleid å tenke over ting først så jeg ikke blir irrasjonell, men nå kan jeg bli litt irrasjonell fordi jeg snapper tilbake med en gang. :p
 
Hva er det du gruer deg mest til med svangerskapet? Og hva gleder du deg mest til (utover det å få barnet da såklart)? ☺️
Gruer meg til kvalme og bekkenløsning.. Gleder meg over svangerskapet i seg selv, dette blir siste gang, så skal nyte det ekstra :Heartred Gleder meg til å få vite kjønn, slik at jeg kan begynne å planlegge klær og utstyr:shy: Har en del fra før, men kjekt med noe nytt
 
Andre som har fått skikkelig kort lunte?

Hadde ikke det sist graviditet (som jeg kan huske), men nå svarer jeg veldig fort tilbake hvis noe oppleves urettferdig f.eks. Har liksom alltid pleid å tenke over ting først så jeg ikke blir irrasjonell, men nå kan jeg bli litt irrasjonell fordi jeg snapper tilbake med en gang. :p
Ja! Jeg som aldri blir sint har plutselig blir skikkelig irritabel!
 
Andre som har fått skikkelig kort lunte?

Hadde ikke det sist graviditet (som jeg kan huske), men nå svarer jeg veldig fort tilbake hvis noe oppleves urettferdig f.eks. Har liksom alltid pleid å tenke over ting først så jeg ikke blir irrasjonell, men nå kan jeg bli litt irrasjonell fordi jeg snapper tilbake med en gang. :p
Hånden opp i været her! Kan bli så sint at det koker inni meg, og må ta meg sammen fordi jeg vet det er hormonelt:p Men ja, det verste er når ting føles urettferdig.
 
Andre som har fått skikkelig kort lunte?

Hadde ikke det sist graviditet (som jeg kan huske), men nå svarer jeg veldig fort tilbake hvis noe oppleves urettferdig f.eks. Har liksom alltid pleid å tenke over ting først så jeg ikke blir irrasjonell, men nå kan jeg bli litt irrasjonell fordi jeg snapper tilbake med en gang. :p
Var på grunn av den korte lunta at jeg fatta misstanke om at jeg var gravid :hilarious: hadde det akkurat likedan da jeg var på vei med første.
 
Andre som har fått skikkelig kort lunte?

Hadde ikke det sist graviditet (som jeg kan huske), men nå svarer jeg veldig fort tilbake hvis noe oppleves urettferdig f.eks. Har liksom alltid pleid å tenke over ting først så jeg ikke blir irrasjonell, men nå kan jeg bli litt irrasjonell fordi jeg snapper tilbake med en gang. :p
Har kort lunte fra før så nå er jeg veldiiig snappy til tider ja :hilarious: Hadde det sånn forrige svangerskap også.
 
Back
Topp