Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gruer meg mest til å få ungen ut pga min traumatiske opplevelse sist.Hva er det du gruer deg mest til med svangerskapet? Og hva gleder du deg mest til (utover det å få barnet da såklart)?
Gruer meg mest til å få ungen ut pga min traumatiske opplevelse sist.
Svangerskapet i seg selv har jeg gledet meg til i mange år og de plager som eventuelt kommer er verdt det
Gruer meg til bekkensmertene som nesten garantert kommer snart. Gruer meg også til å fortelle ny jobb i august at jeg er gravid.Hva er det du gruer deg mest til med svangerskapet? Og hva gleder du deg mest til (utover det å få barnet da såklart)?
Gruer meg til å være gravid.. Har ikke treves med det og hatt mange svangerskapsplager før. Glede meg skikkelig til fødsel og håper den blir like fin som sist. Gleder meg til å fortelle om graviditeten til de andre barna. Gleder meg og gruer meg til ultralyd, håper alt er bra!!Hva er det du gruer deg mest til med svangerskapet? Og hva gleder du deg mest til (utover det å få barnet da såklart)?
Gruer meg til kvalme og bekkenløsning.. Gleder meg over svangerskapet i seg selv, dette blir siste gang, så skal nyte det ekstra Gleder meg til å få vite kjønn, slik at jeg kan begynne å planlegge klær og utstyr Har en del fra før, men kjekt med noe nyttHva er det du gruer deg mest til med svangerskapet? Og hva gleder du deg mest til (utover det å få barnet da såklart)?
Ja! Jeg som aldri blir sint har plutselig blir skikkelig irritabel!Andre som har fått skikkelig kort lunte?
Hadde ikke det sist graviditet (som jeg kan huske), men nå svarer jeg veldig fort tilbake hvis noe oppleves urettferdig f.eks. Har liksom alltid pleid å tenke over ting først så jeg ikke blir irrasjonell, men nå kan jeg bli litt irrasjonell fordi jeg snapper tilbake med en gang.
Godt det ikke bare er meg. Skikkelig uvant å være sånnJa! Jeg som aldri blir sint har plutselig blir skikkelig irritabel!
Hånden opp i været her! Kan bli så sint at det koker inni meg, og må ta meg sammen fordi jeg vet det er hormonelt Men ja, det verste er når ting føles urettferdig.Andre som har fått skikkelig kort lunte?
Hadde ikke det sist graviditet (som jeg kan huske), men nå svarer jeg veldig fort tilbake hvis noe oppleves urettferdig f.eks. Har liksom alltid pleid å tenke over ting først så jeg ikke blir irrasjonell, men nå kan jeg bli litt irrasjonell fordi jeg snapper tilbake med en gang.
Var på grunn av den korte lunta at jeg fatta misstanke om at jeg var gravid hadde det akkurat likedan da jeg var på vei med første.Andre som har fått skikkelig kort lunte?
Har kort lunte fra før så nå er jeg veldiiig snappy til tider ja Hadde det sånn forrige svangerskap også.Andre som har fått skikkelig kort lunte?