Tråden for (rare) spørsmål

Ja, det er der jeg kjøpte mine. De skulle bare knekkes så rett i bruk, men tenker nå at jeg burde kjøpe vanlig store bind å ha på lur i tillegg :smiley-angelic001
Trodde de fleste sykehusene tilbød sånne "fødebind", selvom de er helt håpløse å få til å ligge riktig I trusa siden de ikke har lim på seg. :smiley-ashamed004
 
Spørsmål til dere som har ammet før: Fungerer omslagskjole til amming, eller blir det styrete om man må åpne knytingen? Blir man veldig avkledd? Eller trenger man kanskje ikke åpne knytingen? Jeg prøver bare å finne ut hvor ammevennlig garderoben min er
 
Spørsmål til dere som har ammet før: Fungerer omslagskjole til amming, eller blir det styrete om man må åpne knytingen? Blir man veldig avkledd? Eller trenger man kanskje ikke åpne knytingen? Jeg prøver bare å finne ut hvor ammevennlig garderoben min er

Jeg liker best klær med åpning på midten, sånn at bare puppen kommer ut. Føler meg fort avklede om jeg «popper puppen» ut av utrigningen.
Men jeg er gjerrig også, så kommer ikke til å kjøpe noe de første ukene så da vil jeg få en oversikt over hva som funker og ikke.

Om kjolen er veldig utringet vil det nok funke uten at du trenger å knyte opp. Og du kan jo bruke en gulpeklut for å skjerme litt om du føler deg avkledd.
Ta på kjolen, å se hvor lettvint du syns det er å få puppen ut, og hvordan det føles :)
 
Spørsmål til dere som har ammet før: Fungerer omslagskjole til amming, eller blir det styrete om man må åpne knytingen? Blir man veldig avkledd? Eller trenger man kanskje ikke åpne knytingen? Jeg prøver bare å finne ut hvor ammevennlig garderoben min er
Jeg følte meg mer tilpass om jeg hadde klær også på oversiden av puppene. Så vanligvis bretta jeg opp gensern og ned singletten - evt brettet opp begge deler og lot babyen skjule magen
 
Jeg følte meg mer tilpass om jeg hadde klær også på oversiden av puppene. Så vanligvis bretta jeg opp gensern og ned singletten - evt brettet opp begge deler og lot babyen skjule magen
Takk for svar. Jeg kan godt se for meg at jeg kommer til å kjenne på det samme. Liker virkelig ikke å føle meg avkledd.

Men regner med at jeg har noen uker i privatlivets fred til å finne ut hva jeg trives med, og så får jeg heller supplere garderoben etter hvert.
 
Dere som har født før, fikk dere fødegave?
 
Dere som har født før, fikk dere fødegave?

Ja, jeg fikk det med exen.

Denne gangen har jeg absolutt ingen tro i verden på at det skjer. :)

Og baby er gave nok. Men jeg syns det er koselig med en oppmerksomhet som symboliserer jobben JEG har gjort. Baby får gubben og, uten å gjøre en damn shit.
 
Ingen fødegave.. Tror ikke jeg får det denne gange heller gitt, DA blir jeg overraska ihvertfall :)
 
Fikk fødegave av mannen for en uke siden, før jeg har føda :hilarious: Gavekort på garn .. vi skal jo ikke gi julegaver til hverandre så han var en luring der:hilarious:
 
Er det noen flere som har eller har hatt åreknuter i underlivet før? :bored: Skulle barbere meg med speil :)hilarious:) og oppdaget at underlivet var mer eller mindre lilla og at jeg hadde tydelige åreknuter flere steder. Hjelpes det så virkelig ikke bra ut!! Ikke rart det har vært mye ubehag og mye trykk der nede. Vet det muligens går bort etter fødsel, men tar det lang tid?:shy:
 
Dere som har født før, fikk dere fødegave?
Ja❤ med alle. Med nr 5 nå var visste han at jeg ønsket å få flere diamanter på alliansering jeg fikk med nr.3. Får 2 nye diamanter på den. Men dog, blir det bryllupspresang og litt julepresang også. Skal sies at det er nok den dyreste fødegaven jeg har fått. Men har vært veldig stas når han har dukket opp med noe på sykehuset uansett hva❤
 
Back
Topp