Tråden for (rare) spørsmål

Heia!
Det hørtes ut som når jeg hadde bekkenløsning ved forrige svangerskap. Jeg skjønte ikke at det var det det var fordi det var foran i symfysen smerten satt (og kjentes ut som innsiden av bena ja) - og det var som et verk som ble verre (og svært energitappende) når jeg gjorde de aktivitetene du beskrev over . Det gjorde aldri «legge hånda på ild -vondt» men en gradvis murring /smerte som stjal all energi .
Ok, takk for svar! Da er jeg veldig glad for at det bare er 2,5 uke igjen til termin. Jeg har vært mye mer i ro de siste to dagene, og det har blitt bedre. Men merker at det er veldig lite som skal til for å trigge det igjen. Veldig slitsomt som du sier.

Det blir nok en jul med lite tur og mye strikking og lesing på meg
 
Lurer på om andre har erfaring med mye luft i magen nå i slutten av svangerskapet? :greet025 Ikke luft som kommer ut (dessverre), men luft som i at jeg føler meg oppblåst, og hører "rumling" og masse lyder fra magen hele tiden. Skjønner at fordøyelsessystemet sikkert jobber på, men det er så veldig ubehagelig. Føles dumt å klage over også, for det er bare i dag at jeg har hatt det sånn, men det har gjort at jeg føler meg skikkelig uvel/kvalm. Har ikke noe matlyst, og alle stillinger er ubehagelige.
 
Lurer på om andre har erfaring med mye luft i magen nå i slutten av svangerskapet? :greet025 Ikke luft som kommer ut (dessverre), men luft som i at jeg føler meg oppblåst, og hører "rumling" og masse lyder fra magen hele tiden. Skjønner at fordøyelsessystemet sikkert jobber på, men det er så veldig ubehagelig. Føles dumt å klage over også, for det er bare i dag at jeg har hatt det sånn, men det har gjort at jeg føler meg skikkelig uvel/kvalm. Har ikke noe matlyst, og alle stillinger er ubehagelige.
Magen min er også litt gal for tiden altså. Springer på do etter måltider og har mye romling og luft. Samme andre veien. Sure oppstøt og luft i halsen liksom :yuck:
 
Magen min er også litt gal for tiden altså. Springer på do etter måltider og har mye romling og luft. Samme andre veien. Sure oppstøt og luft i halsen liksom :yuck:
Huff! Takk for at du deler, nesten godt å høre at det ikke bare er meg. Håper det gir seg for oss! :happy8:happy8
 
Jeg, har hatt det på samme måte tåler veldig lite og får lett vondt i det lille som er magesekken :arghh: prøver å få i meg enkel mat som gir minst mulig luft.
 
Magen min rumler i ett sett den også.. hører også ut som skvulping inni der.. 2åringen ligger ofte og lytter på magen og ler
 
Noen som har født på sykehuset i Tønsberg som vet om det er mikro på barselavdelingen? Hadde vært så kjekt å kunne varmet opp mat enkelt :D
 
Noen som har født på sykehuset i Tønsberg som vet om det er mikro på barselavdelingen? Hadde vært så kjekt å kunne varmet opp mat enkelt :D
Sniker*

Jeg fødte i tbg og mener å huske det var mikro i kantina inne på barselavdelinga. Kantina var og åpen 24/7 så man kan hente mat når man selv ønsker
 
Sniker*

Jeg fødte i tbg og mener å huske det var mikro i kantina inne på barselavdelinga. Kantina var og åpen 24/7 så man kan hente mat når man selv ønsker
Åh, så bra! Takk for at du tok deg tid til å svare :D
 
Back
Topp