Tråden for "dumme spørsmål"

Nå har jeg fått det vonde «blåmerke» i dag også, men i dag tror jeg at jeg har trigget det frem med å skrue sammen en kommode til storebror, og jeg har stått i ulike stillinger som kanskje ikke er de mest behagelige :p
Slitsomt! Men det er jo umulig å dy seg helt. Vi skrudde sammen hagemøbler i helgen, og jeg følte meg som en mørbanket gammel haug dagen etter. Verdt det! Så deilig å få ting på plass. Håper du er bedre i morgen.
 
Slitsomt! Men det er jo umulig å dy seg helt. Vi skrudde sammen hagemøbler i helgen, og jeg følte meg som en mørbanket gammel haug dagen etter. Verdt det! Så deilig å få ting på plass. Håper du er bedre i morgen.

ikea malm-kommode her, den største! Bøyde meg opp og ned så mye at jeg ikke blir overrasket om ungen kommer ut som et trekkspill! Haha, mørbanket- men absolutt deilig å få ting på plass. Og litt aktivitet kan vel ikke skade ;-)
 
Går det an å ha liten åpning/ være moden uten at slimproppen har gått? :p
Har ikke sjekket, men håper jordmor kan sjekke neste uke på modning.. selv om min jordmor egentlig ikke vil sjekke modning før etter termin (skal til en annen i påsken pga ferie) :p
 
Går det an å ha liten åpning/ være moden uten at slimproppen har gått? :p
Har ikke sjekket, men håper jordmor kan sjekke neste uke på modning.. selv om min jordmor egentlig ikke vil sjekke modning før etter termin (skal til en annen i påsken pga ferie) :p
Ja. Jeg hadde 1-2 cm og var litt moden uten noe tegn til slimpropp :)
 
Går det an å ha liten åpning/ være moden uten at slimproppen har gått? :p
Har ikke sjekket, men håper jordmor kan sjekke neste uke på modning.. selv om min jordmor egentlig ikke vil sjekke modning før etter termin (skal til en annen i påsken pga ferie) :p
Med nr 2 så gikk jeg med 2-3 cm åpning i lang lang tid! :shy: flergangsfødende kan være modne lenge før fødselen settes i gang
 
Blåser litt liv i denne igjen... dette er sikkert et megadumt spm, men etter oppdateringen av forumet, skjønner jeg ikke hvordan jeg kan søke opp hvor mange innlegg jeg har. Vil sjekke om jeg har nok til å få tilgang til den skjulte aprilgruppen. Og er det lov å få tilgang når terminen var i april, men man fødte i mars ? : p
 
Når du trykker på avataren din øverst så ser du hvor mange innlegg du har. Se bildet jeg har som vedlegg. Klart du kan være med oss ❤️ Koselig det!
 

Vedlegg

  • 75464E98-0F6E-4013-986E-BCAEDEA49729.jpeg
    75464E98-0F6E-4013-986E-BCAEDEA49729.jpeg
    1 MB · Visninger: 3
Back
Topp