Tråden for de som bare snoker

Kal-El

Forumet er livet
Siden det er så mange her inne på "Generell", og en liten "indre sirkel" som får veldig mye av oppmerksomheten, er dette en tråd for de som vet med seg selv at de sjeldent skriver på "Generell". (det rimte: "vet med seg selv" - "skriver på generell").

Skriv noe saklig (eller usaklig), eller fortell noe om dere selv, legg gjerne ut bilde av dere (gjerne naken, vi har jo alle sett nakne kropper før her, og det er jo heeeeelt naturlig).

Nei Tøsa, Refleksheks, Rosa, FrkVillitrusa, Niiiiiiiiiiiiiiiiikita87, gira, Cogj, nemi, teltplugg, bølla, MsDomino, du også Kal-el(meg? ja deg, altså meg) m,.fler (Ja, dere vet hvem dere høyrøstede er) - får ikke lov å poste i denne tråden.

JEG sitter her og spiser solfrokost og skal snart vaske litt vidre i min stue...
Dårlig med nakenbilder, tror jeg er født med klær på... [;)]

Jeg er drittlei av å printe ut bilder, så når jula er over kan printer'n brenne![:'(]

Mitt usakelige bidrag til en ellers kjedelig tråd[8D]

ORIGINAL: Potitt

Blir det her nok en tråd hvor du forandrer det du har skrevet etterpå?

Nei, lover æresord.

Hmm.. Får ikke sove, og ligger da å snoker litt fra iphonen min :) som regel da jeg ikke skriver noe, fordi det er litt tungvindt [:D]

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: Potitt

Blir det her nok en tråd hvor du forandrer det du har skrevet etterpå?

Nei, lover æresord.

hva betyr egentli "lover æresord"? veit jo hva det betyr, men det høres så utrolig teit ut...

og... du skulle ikke skrive i denne tråden??[8D]

Skriver sjelden her av den enkle grunn at på de fleste ting som blir diskutert her på generellt så får man hode kappet av å vel så det om man er så uheldig at man har sier sin  egen mening, eller gjør noe på sin egen måtem som kanskje ikke tilsvarer det som ALLe andre gjør...

Jeg er en snoker..
Jeg skriver ikke lite fordi jeg er redd for noe som helst, men fordi jeg ikke orker å engasjere meg sååå mye i et forum at jeg ønsker å bli en lokalkjendis [:)]

God Jul!

Er en eldre snoker fra sørlandet[:D]Snoker rett og slett fordi jeg er så forferdelig dårlig med data[:D] og så får dere andre liksom sagt det meste da[:D] Så tar meg selv i å sitte her å nikke eller riste på hodet[:D][:D] og så flirer jeg en god del Koser meg..... Ha en fortsatt god natt og førjulstid

Jeg snoker! [8D] Prøver å svare der jeg trooor jeg kanskje har no å bidra med da [8D] Men typiske 'krangletråder' gidder jeg stortsett ikke svare på, der bare leser jeg og humrer for meg selv [8D]

Jeg snoker ikke, jeg skrur...

Men med mine innlegg så vil jeg vel ikke kalle meg en snoker..
Bare jævla mye uinteressant for tiden...

ORIGINAL: mitzi86

ORIGINAL: Kal-El

Siden det er så mange her inne på "Generell", og en liten "indre sirkel" som får veldig mye av oppmerksomheten, er dette en tråd for de som vet med seg selv at de sjeldent skriver på "Generell". (det rimte: "vet med seg selv" - "skriver på generell").

Skriv noe saklig (eller usaklig), eller fortell noe om dere selv, legg gjerne ut bilde av dere (gjerne naken, vi har jo alle sett nakne kropper før her, og det er jo heeeeelt naturlig).

Nei Tøsa, Refleksheks, Rosa, FrkVillitrusa, Niiiiiiiiiiiiiiiiikita87, gira, Cogj, nemi, teltplugg, bølla, MsDomino, du også Kal-el(meg? ja deg, altså meg) m,.fler (Ja, dere vet hvem dere høyrøstede er) - får ikke lov å poste i denne tråden.

Legger nok ikke ut naken bilder, må desverre skuffe deg der... he he.. men skriver sjeldent her fordi jeg syns dette er en plass for utrolig mange usakelige voksne mennesker.. så blir bare sittende og le sammen min samboer som ler enda høyere. Trodde folk ble nogenlunde voksne når de fikk barn men dette er jo et bevis på at den gang ei..... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

da er det bare å trekke seg ut av forumet da siden det er så innmari teit[;)]

Åhååå, er bare snoker for tiden, var mer aktiv før[:)] Meeen, følger med på hva dere driver med med argusøyne tenk!

ORIGINAL: Rosa *Sakprosa*

ORIGINAL: Niiiitah87

Vi klarer ikke holde oss unna, men jeg vil bare si "FLOTT TRÅD!!!" *går og gjemmer meg igjen*

Gjør meg så liten jeg bare kan,ville bare signere at det var en flott tråd...*gjemmer seg*

Skriver litt da, men engasjerer meg ikke i alt![:)] Gøyt å bare lese også!![:)]

Nakenbildene ja.... la meg lete.....
[link=http://www.uglypeople.se/view-picture.php?picture=767][/link] 

Back
Topp