Tenkte vi måtte ha en slik tråd etter å ha sett det i flere termingrupper
Jeg kan begynne:
Når fikk dere 2-3 på digital?
Jeg kan begynne:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forrige svangerskap 4+6. Da var det en uke siden forrige digitale.Når fikk dere 2-3 på digital?
Jeg var 4+2.Tenkte vi måtte ha en slik tråd etter å ha sett det i flere termingrupper
Jeg kan begynne:
Jeg tenkte å «sippe» litt av vinglasset, også heller jeg litt og litt ut hver gang jeg må på do. Pleier ofte å ta med meg vinglasset på do, så satser på at ingen reagerer på detHei!
Dere som ikke har tenkt til å dele graviditeten før julen, hvordan har dere tenkt til å «skjule» det under f.eks julemiddagen?
Vi har en datter på 2 samt flere barn her på julaften, og vi drikker ikke når det er barn i huse. Men om en av oss tar en øl til maten er det naturlig at den andre ikke gjør det- så heldigvis ikke noe problem herHei!
Dere som ikke har tenkt til å dele graviditeten før julen, hvordan har dere tenkt til å «skjule» det under f.eks julemiddagen?
Jeg skal på venninnejulebord i helga. Vurderer å ta med druejuice på rødvinsflaske noen som har andre tips til hvordan komme unna spørsmål og spekulasjoner?
Veldig lurt! For om noen plutselig smaker på vinen din så reagerer de ikke i og med at den smaker som ekte vin!Alkoholfri vin på en annen vinflaske! Har jeg gjort en del ganger
Veldig lurt! For om noen plutselig smaker på vinen din så resterer de ikke i og med at den smaker som ekte vin!
Sant sant, jeg får ta en tur på polet og kjøpe noe alkoholfrittAlkoholfri vin på en annen vinflaske! Har jeg gjort en del ganger
Jeg spiser sushi. Men passer på at den er fersk. Spiser ikke tunfisk biter fordi fersk tunfisk ikke er anbefalt.Spiser dere sushi under graviditeten? Vet det regnes som trygt av Matportalen, jeg bare lurer på hva dere gjør. Har sååå lyst på sushi Frister mye mer enn mat med matos som er stekt osv.
4+0 fikk jeg 2-3 denne gangen. Hadde ikke testet med digital tidligere.Tenkte vi måtte ha en slik tråd etter å ha sett det i flere termingrupper
Jeg kan begynne:
Samme her! Og jeg spiser det. Kanskje blir jeg for bekymra etter hvert, men akkurat nå tenker jeg at jeg bare får si fra til stedet at det er superviktig den er fersk, og så nyyyyter jeg å slippe matos men samtidig få i meg fiskSpiser dere sushi under graviditeten? Vet det regnes som trygt av Matportalen, jeg bare lurer på hva dere gjør. Har sååå lyst på sushi Frister mye mer enn mat med matos som er stekt osv.
SÅ enig. Det ble sushi her i gårSamme her! Og jeg spiser det. Kanskje blir jeg for bekymra etter hvert, men akkurat nå tenker jeg at jeg bare får si fra til stedet at det er superviktig den er fersk, og så nyyyyter jeg å slippe matos men samtidig få i meg fisk
Ikke bombesikker, men det er det jeg har hørt også.Er det 5+0 som er grensa for kjemisk?