Tråden "Fjernet"

Mammatoo

Glad i forumet
Er ikke rart alle rømmer fra Babyverden og til Facebook og andre forum når det ikke engang er lov å legge ut en link fra finn enagng ... Hallo!

Hei

Innlegget ble fjernet fordi det brøt med forumsreglene. Hovedinnlegget inneholdt forespørsel om å kjøpe Tupperware, dermed er det er kommersiellt innlegg.

Oppfordrer deg til å ta kontakt direkte med administrator/moderator om du har spørsmål.

Hilsen Administrator 1

Noen modde er tydeligvis på hugget..

Hva dreide det seg om ? Hva dreide finn annonsen seg om?

Du var veldig påan idag?

KristineBirgitte skrev:
Du var veldig påan idag?

Ja ...
Men syns det er altfor "strengt" her nå

immababy skrev:

KristineBirgitte skrev:
Du var veldig påan idag?

Ja ...
Men syns det er altfor "strengt" her nå

Er no vel ikkje strengere her no enn hva det har vært før ?

Forumreglene er jo de samme som det var når jeg registrerte meg i 2008..

Det er moderatorene som er ulike virker det som ..
Men men 

Trasige greier! Finn.no liksom Skal vi rekrutere brukere fra BV til Finn.no??? Det de er redd for?

mammatileijente skrev:
Noen er strengere enn andre.. det er ikke å komme unna..

Men regler er regler. Og det er da du for, ikke sant? Du er en ivrig paragrafrytter i andre sammenhenger, så jeg regner med du er glad moderatorer og administratorer gjør jobben sin.

Hei igjen

Kan ikke gjøre annet enn å henvise til forumsreglene igjen:

Kjøp/salg
Det er ikke tillatt å reklamere for kommersiell virksomhet på diskusjonsforumet. Brukere har mulighet til å legge ut salgstråder inne på Markedstorget. Her kan brukerne selge brukte ting eller ting som er laget selv på hobbybasis, og som er relevante for andre brukere. Det er ikke tillatt å selge produkter som gir økonomisk fortjeneste. Brukerne er selv ansvarlige for al kjøp/salg inne på Markedstorget.

Så får vi heller være enig om å være uenig.

Forumsreglene er til for at forumet skal være et hyggelig sted å være, alle oppfordres til å følge reglene

Hilsen Administrator 1

Back
Topp