Svar på tråd

Jeg ble 40 i sommer ❤️ de tre første kom «enkelt» og jeg ble derfor meget naivt overrasket over at jeg som 39 åring ikke var like fertil lenger (De andre kom før jeg var 35).

Ble gravid på første forsøk i fjor høst og tenkte Hurra dette var jo «enkelt» igjen! Men det ble kortvarig lykke og ble en kjemisk/SA. Fikk en skikkelig nedtur og var vanskelig når 10 august (som var termin) kom igjen nå og jeg enda ikke var kommet noe lenger.

Etter den kjemiske tok det to mnd før jeg fikk normal syklus. Ble så gravid igjen, så hjertet som banket 6+, og tenkte at nå går det veien! med termin i november ❤️ men selv om det ikke var noen grunn til det fikk etterhvert en dårlig følelse og tok enda en ul 10+4 da hadde det stoppet 8+2.. fungerte ikke med medisinsk abort og en mnd etter det igjen ble det kirurgisk i narkose. Så tok det tid før syklus var på plass igjen. Ble gravid igjen nå, men er bare 4+2 så jeg føler meg aldeles ikke gravid enda… jeg er veldig veldig redd og klarer ikke være på jobb :( Jeg blir så mentalt sliten av dette prøve greiene at vi har bestemt å bare prøve frem til jul. Så mtp at kroppen min bruker tid å komme i syklus igjen, så vil nok dette være siste forsøk. Krysser alle fingre for at det varer helt frem, men jeg er fryktelig redd. Og redd for at jeg er så redd jeg «stresser bort» hele greia .. *palmslap*

Back
Topp