Svar på tråd

Å så fint om vi kunne holde litt liv i denne tråden :hello

Jeg er 40 år om noen dager, så tillater meg å henge litt her da. Har flere barn fra før, og vi har ikke brukt veldig lang tid på dem. Nå har vi prøvd siden april, både temper og tester, så har regelmessig eggløsning. Eneste jeg ser et at det tar lang tid å få eggløsning (type dag tjue i syklusen), og mensen kommer 10-11 dager etter. Håper ikke det er starten på overgangsalderen.. Begynner å tro jeg kanskje ikke har noen gode egg igjen, og det er jo en liten sorg og kanskje ikke få noe barn ut av dette. Siden vi har flere barn enn gjennomsnittet fra før er det ikke aktuelt med noe inngripende hjelp.. Men har dere noen tips til ting vi kan gjøre selv? Utover det vanlige, god helse osv. Gubben har tatt ekstra sink og masse tilskudd over en tid, og jeg litt og (omega 3, folsyre, d-vitamin, multivitamin). Men har lest litt om Q10, men det virket grisedyrt :confused1 100 mg x 60 doser for 600 kr.. Og så tregner du egentlig 400 mg om dagen (har bare sett sånn halvveis, så korriger meg om det er feil). Tar man det hele syklusen? Noen som har erfaring? Vet det er billigere på Iherb, men da får jeg det ikke i morgen :knegg:

Hvordan tanker har dere andre forresten "om det ikke går"?

Back
Topp