Tråd for nervøse gravide som tidligere har mistet

Dette var en "fin" tråd. Kjenner meg veldig igjen i det å være nokså pessimistisk så langt i svangerskapet. Jeg er 10+3 i dag, og fikk se liv på ul forrige uke. Alt så bra ut, men jeg holder allikevel tilbake. Har mistet to ganger i SA siste 6 mnd, og føler jeg har gått sammenhengen gravid siden september 2017. Er jo heldig som blir gravid igjen, men ganske sliten av å være nervøs for blod på papiret ved hvert dobesøk. Av hormonkurer og dritt. Nå går jeg på blodfortynnende og crinone for å være på den sikre siden, og da renner det litt ekstra. Jeg tenker blod hver gang. Skulle ønske (og håper) jeg klarer å fokusere mer på det positive etter ul i uke 12. Er i det minste kvalm denne gangen, og prøver å tenke at det er positivt [emoji4]

Æsj, samme her! Føler jeg har vært gravid i en evighet! Nå er jeg 10 uker i dette svangerskapet, så da har jeg vært gravid 29 uker de siste 11 mnd...
det tar på, men forhåpentligvis er alle gode ting tre for oss begge! Jeg mistet i juli 2017, februar 2018 og NÅ skal det gå bra!
 
Æsj, samme her! Føler jeg har vært gravid i en evighet! Nå er jeg 10 uker i dette svangerskapet, så da har jeg vært gravid 29 uker de siste 11 mnd...
det tar på, men forhåpentligvis er alle gode ting tre for oss begge! Jeg mistet i juli 2017, februar 2018 og NÅ skal det gå bra!
Ja, denne gangen skal det gå! Jeg krysser fingrene for oss begge, og for verdens beste julegave [emoji4]
 
Back
Topp