Tråd for dumme spørsmål

Altså, hvor vonde kan disse kynnerne bli og eventuelt dere som har fødet før, klarer man å skille kynnere og rier?
Det jeg tror er kynnere har kommet ganske ofte og jevnt gjennom hele dagen, nå er de så vonde at jeg må vri meg i smerte. De varer ikke mer enn et minutts tid, men presser og gjør vondt.

Kynnere gjør ikke så veldig vondt, men er mer ubehagelig. Har de kommet regelmessig? Ser du skriver du har hatt de gjennom hele dagen.
 
Altså, hvor vonde kan disse kynnerne bli og eventuelt dere som har fødet før, klarer man å skille kynnere og rier?
Det jeg tror er kynnere har kommet ganske ofte og jevnt gjennom hele dagen, nå er de så vonde at jeg må vri meg i smerte. De varer ikke mer enn et minutts tid, men presser og gjør vondt.
Kynnere er ikkje vonde, så det høyres ut som om du har rier. Ring til føden om du er usikker.
 
Altså, hvor vonde kan disse kynnerne bli og eventuelt dere som har fødet før, klarer man å skille kynnere og rier?
Det jeg tror er kynnere har kommet ganske ofte og jevnt gjennom hele dagen, nå er de så vonde at jeg må vri meg i smerte. De varer ikke mer enn et minutts tid, men presser og gjør vondt.
Det sies jo at man vet når kynnerne har blitt til rier… Men selv fikk jeg mine første rier på føden med ctg og skjønte vel ærlig talt ikke at det var rier før jordmor sa det. Nå er det jo flere timer siden du la inn spørsmål her, kan være noe mer har skjedd? Hvis ikke ville jeg notert ned lengde og pause mellom dem en stund og så tatt en telefon til føden. Mener å huske at det burde være ca tre rier innen ti minutter, da er man liksom i gang og kan gjerne ringe som førstegangs. Correct me if I’m wrong!
 
Vært en tur på føden ja, er i latensfaen eller hva den kalles :) så bruker tiden hjemme nå til å slappe av mellom slaga. Men takk for svar folkens! Driver å registrerer rier nå :)
Oj, så spennende! Hvil så mye du kan, spis og drikk godt :)
 
Vært en tur på føden ja, er i latensfaen eller hva den kalles :) så bruker tiden hjemme nå til å slappe av mellom slaga. Men takk for svar folkens! Driver å registrerer rier nå :)
Masse lykke til hvis du ikke allerede har født :)
 
Back
Topp