Tråd for de som ønsker baby i 2021?

Nei det blir nok litt slitsomt, men alt går jo! :) tenker om jeg skulle bli gravid nå så må det jo bare gå på et vis, så kan jeg glede meg til alle de øyeblikkene jeg kanskje tok litt for gitt når lillegutt kom til❤️ Følte tiden gikk så fort og alt var over på et blunk:/ her er mensen kommet tilbake så muligheten er jo der, men mannen her i hus vil at vi skal være litt mer etablert en vi er nå, og det er jeg jo enig i, men vi får se,
Det som skjer det skjer :)

Sant, hadde det skjedd, så finner man jo en måte å få det til å fungere på :)
Tiden går utrolig fort. Følte ikke tiden gikk så fort med storesøster, mens nå så flyr den forbi på et blunk :wideyed:
Føles som om jeg fødte for bare noen dager siden, og vippa, nå er han snart 4mnd :eek: Sitter og lurer på hva som skjedde, jeg som skulle ta masse bilder av han og notere ned ting underveis etter som når han lærte mye ting, men det har jeg jo ikke fått gjort. Enda godt jeg har fått tatt litt bilder i allefall:rolleyes:
 
Sant, hadde det skjedd, så finner man jo en måte å få det til å fungere på :)
Tiden går utrolig fort. Følte ikke tiden gikk så fort med storesøster, mens nå så flyr den forbi på et blunk :wideyed:
Føles som om jeg fødte for bare noen dager siden, og vippa, nå er han snart 4mnd :eek: Sitter og lurer på hva som skjedde, jeg som skulle ta masse bilder av han og notere ned ting underveis etter som når han lærte mye ting, men det har jeg jo ikke fått gjort. Enda godt jeg har fått tatt litt bilder i allefall:rolleyes:

Akkurat sånn jeg og? Hadde kjøpt inn bøker osv som jeg skulle skrive i, har nesten ikke rørt dem:hilarious: men ja, godt at man har masse bilder på telefonen.
 
Fortsatt ikke mannen med i planene mine det gjør egentlig veldig vondt å ikke være 2 om dette
,jeg vil nå før men han har ingen hastverk
 
Vi prøver nå i desember og igjen i januar hvis den ikke sitter. Men går det ikke da, så venter vi til mai og termin f.o.m februar 2021. Er enda så tidlig i prosessen at vi tør å være kresen på årstid :rolleyes:
 
Jeg tenker å begynne prøving igjen etter en operasjon jeg skal ha på nyåret. Håper å prøve fra mars, men kan nok fort gå noen måneder før syklusen stabiliserer seg etter en så stor påkjenning for kroppen som operasjonen er... og dersom jeg blir gravid i løpet av neste år blir det forhåpentligvis en 2021 baby:happy:
 
Jeg har skrevet her tidligere :D nå ser det ut til at vi kan realisere drømmen om baby nr 3 i 2021. Akkurat ferdig med permisjonen, minstemann er 7 mnd, vi har kjøpt hus å jeg har fått jobb :D så da er det bare å vente til september 2020 ❤️
 
Vi skal begynne prøvingen på januar nå :D Hååper det blir 2020 baby men kan godt bli 2021 om vi må bruke litt tid. Har ei på 9mnd nå og nettopp fått mensen men bruker pillen enda, siste brett :D
 
Om det ikke blir en høst/julebaby 2020 håper vi veldig på en vinter/vårbaby 2021 :Heartred

Her har vi prøvd på nr 3 sånn smått siden MA i sommer, fikk en kjemisk forrige måned å har derfor tatt en prøvepause nå i Desember for å få senket skuldrene litt i julen.
 
Sendt melding til klinikken for å planlegge forsøk rundt sommeren :)
 
Håper på vår/sommer 2021. Har ei tulle fra før og vil gjerne oppleve alt en gang til❤️
 
Flere enn meg som begynner å bli utålmodige på å starte prøvingen? :p Skal ikke fjerne spiral før i april, og det føles ut som en evighet til! :p
 
Snakket med mannen om det i går. Vurderer å vente til 2021.

Men jeg tror ikke vi kommer til å la være å prøve ved neste mulighet ;) for meg spiller det ingen rolle når på året baby blir født. Mannen mener det er dumt å legge opp til desember-baby om man kan unngå det. Han er selv født i desember, og mener det er negativt.
 
Skal starte prøvingen på baby nr 5 til sommeren:rolleyes::love017
 
Vi også! :D Ikke nr5 da, nr2 her.

Gleder meg så sinnsykt til å sette igang med prøving ,vil bare at mini skal bli litt større først:rolleyes:
 
Tenker å ta ut spiralen i mars og starte prøvingen på nr 3. Har tidligere født på vår/sommer halvåret og syntes det var litt tungt i varmen med ny baby/være høygravid. Merket også at det var litt kaotisk på fødeavd i fellesferien, så håper på en vinterbaby denne gangen så gøy å se at vi er flere som venter på å starte:dummy1::dummy:
 
Her tar vi egentlig en når-som-helst-baby, da det nå har gått snart 7 md prøving uten resultat. Hadde håpet på 2020, men med en så godt som fraværende syklus de siste to månedene ser det nok ut som det drar mot 2021 før det kan skje noe. Håper bare så inderlig at det ikke blir for lenge til
:clock
 
Tenker å ta ut spiralen i mars og starte prøvingen på nr 3. Har tidligere født på vår/sommer halvåret og syntes det var litt tungt i varmen med ny baby/være høygravid. Merket også at det var litt kaotisk på fødeavd i fellesferien, så håper på en vinterbaby denne gangen så gøy å se at vi er flere som venter på å starte:dummy1::dummy:

Kan bare melde om at folk ble sendt til neste fødeavd da jeg fødte i januar fordi det var fullt, barsel var stappfull og en natt sove jeg på et kontor fordi rommene var fulle :hilarious:
Men utenom det var det en fin tid å få baby på ;)
 
Back
Topp