Tråd for de som ønsker baby i 2021?

2-3 år er veldig fint. Enten leker de veldig fint, eller så slåss de. Men de har hverandre.:p Mine er 2 år, 3 mann blir det litt mer mellom :)
Det er nok litt enten eller ja :p Tror det er fin avstand for vår del :)
 
Skjønner deg godt. Det har klaffa på første forsøk for begge mine så det er ett utrolig luksusproblem å ønske seg en bestemt tidsperiode. Jeg ville sikkert sagt ja til nå også men mannen ville aldri ha blitt overtalt :p

Ser den. Jeg har ønska meg baby nr 2 ganske lenge, men måtte overbevise mannen min. Tok bare to år, så nå har jeg ønska meg nr 2 i snart 3 1/2 år.
 
Håper egentlig på en 2020-baby, men nå er det jo ikke såå mange mnd igjen for å få til det. Nettopp vært igjennom en MA, der jeg hadde termin i mai 2020. Venter bare på å kunne starte prøvingen igjen. Spent på hvor lang tid det tar før spira sitter, og nervøs for hvordan det kommer til å gå når den gjør det :shy:

Var vi i samme termingruppe? Jeg skulle ha 1.mai 2020.
 
Jeg har en gutt på 10 uker, og ønsker to tette. Då blir nok å prøve på en 2021 baby :)
 
Ja, vi var det da. Jeg skulle ha 9. mai. Når mista du? Hvordan går det med deg? :Heartred

Jeg mista da jeg var ca 8 uker, men fikk det ikke bekrefta ettersom legen min ikke trodde meg. Måtte vente til tul da jeg var 12+3. Det er snart 3 uker siden nå. Jeg har det fint fysisk, men det er tungt psykisk. Håper det blir lettere snart. Hvordan går det med deg?
 
Jeg mista da jeg var ca 8 uker, men fikk det ikke bekrefta ettersom legen min ikke trodde meg. Måtte vente til tul da jeg var 12+3. Det er snart 3 uker siden nå. Jeg har det fint fysisk, men det er tungt psykisk. Håper det blir lettere snart. Hvordan går det med deg?

Det er tungt :(:Heartred Jeg fikk også beskjed om det på tul i uke 12+1, var bare to relativt tomme fostersekker der inne.. Det er 2 uker siden i morgen. Aborterte på lørdag. Sliter sinnsykt med hodepine i etterkant. Skal på jobb igjen i morgen, gruer meg litt til det med tanke på hodet :shifty: Ellers er psyken blitt bedre, selvom noen dager er veldig tomme enda. Håper bare kroppen kommer fort til seg selv igjen så vi kan starte prøvingen så smått igjen.
 
Huff da..mye dere har gått gjennom det siste. 27 uker ja, det var tidlig. Godt hun er frisk. Kan ikke forvente at hun er på lik linje i utvikling som de fullbprne barna? Det kommer seg sikkert :happy:

Fysisk er hun langt fremme, men slitt en del sosialt. Så håper en rolig tilvenning i barnehagen vil løse en del :) Føler feil å bli gravid før ting er på plass der. Ikke at vi blir så lett gravide heller men men :)
 
Jeg er klar nå, men venter fortsatt på mensen etter ammeslutt. Tok litt tid å bli gravid sist så fort at vi bikker til 2021 før nr. 2 kommer :)
 
Jeg er klar nå, men venter fortsatt på mensen etter ammeslutt. Tok litt tid å bli gravid sist så fort at vi bikker til 2021 før nr. 2 kommer :)

Fikk dere det til naturlig til slutt eller måtte dere ha hjelp? :)
 
Har veldig lyst på et 2021 barn, men må først få med mannen på det og akkurat nå tror jeg han syns at det er mer enn nok med de to vi har. Han er fortiden også veldig låst på at han bare vil ha 2 barn. Håper så inderlig at han ombestemmer seg.
Er ikke mer enn 3,5 mnd siden jeg fødte, men er så babysjuk igjen allerede... :shy::angelic:
Jeg og :hilarious::hilarious: er 6.5 mnd siden, men Gud alt jeg tenker på er å bli gravid igjen :hilarious:
 
Jeg og :hilarious::hilarious: er 6.5 mnd siden, men Gud alt jeg tenker på er å bli gravid igjen :hilarious:

Samme her :hilarious:
Tenkt tanken nesten hver dag siden han var 1mnd gammel :shy: Samtidig som at jeg vet at jeg ikke vil ha de så tett, for det ville blitt sykt slitsomt med 3 barn hvor to er under 1 år i mellom hverandre, hund og familie som bor over 6 timer unna, så lite mulighet for hjelp/avlastning med eldste.
Mannen vil jo heller ikke ha flere, men håper så inderlig at han ombestemmer seg, evt. at det skjer et lite uhell og at den sitter på første El etter fødsel (vi bruker ikke noe prevensjon enda). Men nå er det ikke så mye sengehygge enda, og om det blir som med storesøster, så vil jeg ikke få tilbake syklus igjen før Lillemann er nærmere året.

Det er noe så spesielt og magisk med å få sette nytt liv til verden :love7om jeg kunne, så hadde jeg vel satt til verden et helt fotballag :hilarious:
 
Samme her :hilarious:
Tenkt tanken nesten hver dag siden han var 1mnd gammel :shy: Samtidig som at jeg vet at jeg ikke vil ha de så tett, for det ville blitt sykt slitsomt med 3 barn hvor to er under 1 år i mellom hverandre, hund og familie som bor over 6 timer unna, så lite mulighet for hjelp/avlastning med eldste.
Mannen vil jo heller ikke ha flere, men håper så inderlig at han ombestemmer seg, evt. at det skjer et lite uhell og at den sitter på første El etter fødsel (vi bruker ikke noe prevensjon enda). Men nå er det ikke så mye sengehygge enda, og om det blir som med storesøster, så vil jeg ikke få tilbake syklus igjen før Lillemann er nærmere året.

Det er noe så spesielt og magisk med å få sette nytt liv til verden :love7om jeg kunne, så hadde jeg vel satt til verden et helt fotballag :hilarious:
Nei det blir nok litt slitsomt, men alt går jo! :) tenker om jeg skulle bli gravid nå så må det jo bare gå på et vis, så kan jeg glede meg til alle de øyeblikkene jeg kanskje tok litt for gitt når lillegutt kom til❤️ Følte tiden gikk så fort og alt var over på et blunk:/ her er mensen kommet tilbake så muligheten er jo der, men mannen her i hus vil at vi skal være litt mer etablert en vi er nå, og det er jeg jo enig i, men vi får se,
Det som skjer det skjer :)
 
Fikk dere det til naturlig til slutt eller måtte dere ha hjelp? :)

Det var naturlig, men sitter liksom med følelsen at det var skikkelig lykketreff. Har korte lutealfaser og vi skulle nesten igang med utredning. Kom så langt som at mannen fikk testa kvaliteten (som heldigvis var kjempebra). Noen dager etterpå fikk jeg kjempesvak positiv test 12dpo.
 
Visst ikke det går denne eller neste PP, så venter vi til april før vi prøver igjen, da blir det 2021 barn:joyful:
 
Det var naturlig, men sitter liksom med følelsen at det var skikkelig lykketreff. Har korte lutealfaser og vi skulle nesten igang med utredning. Kom så langt som at mannen fikk testa kvaliteten (som heldigvis var kjempebra). Noen dager etterpå fikk jeg kjempesvak positiv test 12dpo.

Hører det ofte at fler lykkes rett før utredning eller oppstart - hell i uhell :)
 
Føler prøvingen er skikkelig langt unna... Vil begynne nå :( Tok oss 2,5 år med aktiv prøving inkl IVF sist, vil jo helst ikke vente ytterligere flere år før vi får søsken....
 
Back
Topp