TRØTT!!!

nesco

Elsker forumet
Har vært trøtt siden uke 4, og er det ennå... hvor lenge skal det vare?? Trodde det pleide å gi slipp ca i uke 12. Gjjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssppppppppppppp. Kjempe trøtt hver dag, og trenger en hvil påndagtid for å fungere, men passer ikke alltid like bra siden jeg har en liten en som krever sitt.

Jeg var ganske trøtt og sliten fram til ca Uke 25 - 26....
Trodde også at det skulle gi seg tidligere enn Det..

Hei.
Eg også var trøtt å sliten frem til uke 25-26 men så var eg i fin form frem til uke 30 så hadde eg en liten periode som eg var mye trøtt igjen.....men gikk over etter et par uker da[:)]

samme her, vært sliten siden omtrent da jeg såg testen[:)] I dag måtte jeg opp tidlig, og da sov jeg 3 timer middag da jeg kom hjem. Er ikke så sosial lenger nei.. Håper det gir seg snart.

Godt å høre at det ikke bare er meg. Er snart 14 uker og trøttheten har virkelig tatt tak. Merket ikke noe slikt forrige gang jeg gikk gravid,men nå er det ekstremt. Etter jobb her om dagen gikk jeg og la meg 17.30 og sto ikke opp før 08.30 dagen etter. Jeg fungerer rett og slett ikke, det eneste jeg klarer og tenke på er å sove....

jeg var også driiiittrøtt de første ukene, men så ga det seg litt etter hvert ( husker ikke fra når) MEN, nå den siste uka har jeg sovnet hele tiden igjen [&:] Sukk... skal det bli slik igjen nå da?

Back
Topp