TRØTT!!

toerperfekt

Blir kjent med forumet
*Aprilbaby 2018*
Flere som er helt usannsynlig trøtte?

Her startet det allerede 3+3 og nå er jeg 8+6.

Trenger mellom 11-14 timer søvn hver dag, blir helt ødelagt uten. Kan sovne når og hvor som helst :singing:

Noen som har vært, men har opplevd at det har bedret seg?

Her har det blitt verre egentlig.
I første svangerskapet gikk jeg slik hele veien. Var tiltak å ta seg en dusj, fordi jeg var så trøtt.
Hadde ekstremt mye energi etter fødsel da :)

Ikke oppløftende kanskje, men håper det gir seg ♡

Jeg er også utrolig trøtt og sliten. Sliten på en helt spesiell måte, føles som en kran står åpen inni meg og bare tømmer meg for energi. Kjenner det veldig godt igjen fra første svangerskap. Da gikk det over i 2.trimester, håper på det samme nå!

Jeg har sovet 10-12 timer på natten og to lurer på dagtid siden uke 5. Det ble bedre for meg i uke 10. Fremdeles trøttere enn vanlig, men føler at jeg har fått livet litt tilbake.

Var sånn i det første svangerskapet. Sov meg igjennom et halvt semester på skolen [emoji23][emoji23]
Nå er jeg fornøyd hvis jeg får sove til åtte om morgenen. Legger meg litt tidligere enn vanlig..

Jeg har sovet 10-12 timer på natten og to lurer på dagtid siden uke 5. Det ble bedre for meg i uke 10. Fremdeles trøttere enn vanlig, men føler at jeg har fått livet litt tilbake.

Håper det blir sånn for meg også.. Sover også mange mange timer pr natt, og et par ganger i løpet av dagen. Er i uke ti nå, og ser sånn fram til bedring. Jeg sover også for å slippe litt unna den intense kvalmen.

Har gått rundt i dvalemodus i hele dag, men samtidig hatt litt insomnia for jeg har ikke fått til å ta meg en lur [emoji85]

Jeg føler den trøttheten har sluppet litt de siste dagene. Nå er det litt sånn annenhver dag med dårlig/Ok form. Er 9+1 nå.

Var sånn i første svangerskap! Varte i hele svangerskapet! Fungerte ikke etter kl 14:00[emoji30]håper jeg slipper unna denne gangen..

Flere som er helt usannsynlig trøtte?

Her startet det allerede 3+3 og nå er jeg 8+6.

Trenger mellom 11-14 timer søvn hver dag, blir helt ødelagt uten. Kan sovne når og hvor som helst :singing:

Noen som har vært, men har opplevd at det har bedret seg?
For meg er det ikke så ille faktisk. Men føler med deg!!

Usannsynlig trøtt ja! (Uke 7). At lille våkner kl. 05.15 hver dag hjelper jo ikke akkurat på.. husker de første 15 ukene i fjor, kunne sove på sofaen fra 18-21, for deretter å legge meg for natten kl.22. Så tipper det varer i et par mnd til nå[emoji4]

Åååå lyst å sove hele dagen, men vet at om jeg sover på dagtid er jeg superkvalm resten av dagen:( Det beste er om jeg får sove ut på morgenen, men er ikke så ofte det lar seg gjøre :rolleyes:

Oh Yes!!!
Narkolepsi light her! Kan sovne hvor og når som helst...noe jeg IKKE klarer til vanlig. Bryteren blir rett og slett skrudd av, men jeg kan våkne like fort! I natt sovnet jeg med en gang jeg la meg, våknet etter 2 timer lys våken og sovnet igjen...dette skjedde to ganger i natt
Jeg vil sove mye og leeeeenge om gangen Og dermed sier jeg god natt

Back
Topp