TRØTT !!

3blir4

Flørter med forumet
Flere som er så sliten og trøtt at de kunne sovne stående?
Trodde jeg skulle besvime når jeg leverte lillemor i bhg, fordi jeg orket ikke å stå oppreist noe mere. Sykt trøtt her i gården altså..

Hadde ikke det slik sist sv.skap, kun kvalme da. Så kanskje det kommer en gutt? ;)

Jepp! Jeg er trøtt hele tiden! En vanlig dag for meg er at jeg går på jobb, går hjem, spiser middag sover i to-tre timer, våkner, spiser litt til, ser på tv, sovner på sofaen i nitiden, blir vekket i tolvtiden når sambo skal legge seg, sover i sengen med en gang og gjentar det hele neste dag.. Jeg er skikkelig gøy å være med for tiden ja! Og i tillegg er jeg ett sinnsykt hormonellt troll som lar sambo høre det inni mellom - når han ikke har gjort noe.. Så etterpå blir jeg så lei meg fordi han faktisk ikke fortjente det, så begynner jeg å grine fordi jeg var så lite snill, også sovner jeg som oftest på brystet hans:-) hehe.. De går igjennom mye disse mennene våre! Ihvertfall min mann! Haha..

"Godt" å høre det er fler.. Er trøtt og slapp hele tiden jeg :/ HÅPER det gir seg snart altså! :)

Ja det er sånn her også. Var sånn i de 2 andre svangerskapene. Trøtt hele dagen lang.

Ganske trøtt her også...Oppe seks-halv sju, ordne med gutt som skal i bhg, jobbe (dupper av ved pc-en flere ganger om dagen), hente i bhg. Når barne-TV begynner sovner mor i sofaen. Så er det kveldsmat og kveldsstell og når poden sover er det bare å flate ut i sofaen...

jeg er også syyyykt trøtt. Kunne sovve døgnet rundt, men det går jo ikke med en ettåring som er hjemme hele dagen, hund og hus som må tas vare på....

Jeg er verdens kjedeligste kjæreste fortiden. Sover hvert ledige minutt...

Jeg er ganske trøtt i denne solen:((

Huff, kjempe trøtt her også.
Legger meg tidlig og sover i flere timer, likevel er jeg dau trøtt noen timer senere.
Var kjempe trøtt med førstemann også de første mnd. men er mye verre denne gangen føler jeg. 
Håper det snart tar slutt og at jeg får litt mer energi.

Er ganske så trøtt jeg også, men det går litt opp og ned syns jeg.... svinger veldig med symptomene... kvalm en dag, trøtt neste, sliten etter der igjen osv osv.... 
Men det værste er at jeg er en tikkende bombe som kan eksplodere når som helst, og gjerne for den minste lille filleting! Stakkars samboeren min og datteren min :p

Jeg er sinnsykt trøtt jeg også, å i tillegg så jobber jeg natt.. Er så tungt for tiden, synes så synd på meg selv altså.. hehe Har så lite lyst på jobb for tiden..

Mitsukai skrev:
ikke så trøtt denne gangen som forrige gang :P Da sov jeg omtrent 18 timer i døgnet i 5-6 uker Da kom det en gutt ^^

Da satser jeg på gutt her i gården å !! ;) Vært stas det ja !!

Back
Topp