TRØSKE?

KARI A

Flørter med forumet
gjør det vondt for babyen hvis de har fått trøske på tunga? er det plagsomt ?

det vet jeg ikke.....
tunga hennes er full, den er helt hvit.
hu har vært veldig urolig de siste to dagene. kan det være at det plager henne da?
fått resept så jeg kjøper det nok i morgen.

Trøske er soppinfeksjon.. Barn får hvitt belegg på tunga og vi får en sviende/brennende følelse i brystet.. Jeg har fått det[&o] Har gått på medisin i 1 og halv uke nå. . Det tar så lang tid før det blir borte hos meg syns jeg. .  Hun er forsatt hvit på tunga..

Filip er også hvit på tunga, men fikk beskjed om at det bare var melk jeg [8|] har ikke noe på brystvortene mine... [8|]

ORIGINAL: WencheR

Trøske er soppinfeksjon.. Barn får hvitt belegg på tunga og vi får en sviende/brennende følelse i brystet.. Jeg har fått det[&o] Har gått på medisin i 1 og halv uke nå. . Det tar så lang tid før det blir borte hos meg syns jeg. .  Hun er forsatt hvit på tunga..

Det er ikke alltid babyen får belegg - hos snuppa mi har jeg ikke sett noe men jeg gir henne medisin for det (fikk beskjed om det). Jeg har gått på medisin i 2 og en halv uke, så det har tatt lang tid hos meg også synes jeg. Har blitt mye bedre, men brystvortene er fremdeles såre...
Er det Mycostatin du bruker?

Sindre har trøske og får medisin, men synes ikke det blir noen bedring jeg [8|]

ORIGINAL: Tulip

ORIGINAL: WencheR

Det er ikke alltid babyen får belegg - hos snuppa mi har jeg ikke sett noe men jeg gir henne medisin for det (fikk beskjed om det). Jeg har gått på medisin i 2 og en halv uke, så det har tatt lang tid hos meg også synes jeg. Har blitt mye bedre, men brystvortene er fremdeles såre...
Er det Mycostatin du bruker?

Ja bruker det samme som deg... Godt at det ikke er bare meg det tar lang tid med... Jeg har ikke såre brystvorter, men det kommer en brennede følese i hele brystet på meg noen ganger..  Kjipt[&o]

Back
Topp