TRØNDERTREFF???

Æ å vil værra mee[:(] Men bli litt ferr langt å færra fra Frøya ferr ein kveld[:'(]

Jeg er ikke akkurat ofte i byen selv om jeg bor 15 min unna..he. Ante ikke at Peppes var lagt ned[:D] Da kommer jeg ved elefanten[:)]

Får desverre ikke til å være med pga bekkenet, men håper dere får kost dere masse! [:)][:)]

Opp på fremsiden med denne igjen, så ingen går glipp av treff i morgen[:D]

Selv er jeg blitt syk, men håper det blir bedre i løpet av kvelden, så jeg kan kjøre til Trh...

Oh jeg er med
Om jeg kommer meg ut fra snøhula mi

Det er vel bare å sjå etter en gjeng med damer med mage :)

Bare si fra om at det er mulig jeg ikke kommer ikveld. Skal virkelig prøve for det hadde vært så trivelig[:)] Har nesten ikke sovet på 4 døgn, så er litt laber form idag.

Jeg får desverre ikke til og komme, er ikke i form, håper ikke det er farang, kjennes sånn ut[:(][:(]
Det har vært såå gøy å være med, men da får jeg bli med neste gang da[:)]
Kos dere masse jenter[:D]

E d på elefanten kl 18.00 vi ska møtes eller e d nå anna nytt som ha komme som ikke jeg ha fått med meg?

Tusen takk for laget, det var kjempehyggelig å treffe dere[:)] Ses neste gang[;)]

Håper dere hadde et fint treff!!! Formen var ikke tilstede, men håper det blir flere treff?! [:)]

Vet dere hva, tror jeg lever i en tidlig ammetåke... Jeg GLEMTE det...!!!! [:@][:(]

Håper vi kan ha flere treff, huff.. Sånn går det når man er konstant trøtt og sliten [:o]

Ja det var kjempe koslig å møte dere :) Trivlige damer assa :)
Og samboeren ble fornøyd me "gaven" og kunne ikke bli oppgitt pga mine shopping ferdigheter :) Hehe. Den body'n redda alt :)

Gleder meg til evt senere treff :)

Back
Topp