TRØNDER DAMER! TREFF!!!!

mysill

Betatt av forumet
Hei jenter!.
Lørdag 21/6 er det treff i Steinkjer for alle trønder damene.
Stedet er BRØD & CIRKUS....tidspunktet kl 1200  [:)][:D]

( ingen barn med)

om dere har lyst til å ta turen så rop ut da...i tilfelle vi må bestille bord  :)

neida...er ikke så skummelt...hehe!

vi er ikke så mange heller...3-5 stk kanskje...??
var kjempe koselig sist...selv om jeg bare hadde tid til å stikke huet innom en liten tur..
hadde hvertfall vært kjempetrivelig om du har lyst til å komme Guria  [:)]

Jeg har egentlig også lyst til å komme, men synes det er litt skummelt... Hva om jeg møter kjentfolk? Det er jo ingen bortsett fra mamma som vet hva vi går gjennom...

ORIGINAL: Carrie_81

Jeg har egentlig også lyst til å komme, men synes det er litt skummelt... Hva om jeg møter kjentfolk? Det er jo ingen bortsett fra mamma som vet hva vi går gjennom...

om du skulle være så "uheldig" å møte på noen kjente så blir de nok like paffe som deg...hehe...
men er ingen der som sier noe videre..å det er jo bare å si det å at ingen vet noe..å sånn vil du at det skal være..

de som har meldt seg opp nå er 1 fra tr.heim,1 fra mosvik,1 fra..ehh..ja...i nærområdet rørvik en plass...og 2 fra steinkjer.

viste seg at jeg kjenner til hun som er fra tr.heim da..men ingen av oss har nevnt noe til verken samboer eller noen andre vi kjenner... en må jo tross alt respektere at noen ikke vil at alle skal vite

ORIGINAL: Carrie_81

Har sendt deg en pm jeg. Og jeg synes egentlig du Guria også må ta turen om jeg tør [:D]

da har du fått pm tilbake...

[:D]

ingen flere som har lyst å bli med ??
vet jo det er mange damer som bor i trøndelag her...hehe

Back
Topp