TRØØØTT

HjerteMamman

Glad i forumet
flere som er stup trøtte hele tia? har sover i ca 20 timer å har sååå lite energi...

ORIGINAL: ØnsketErStort

flere som er stup trøtte hele tia? har sover i ca 20 timer å har sååå lite energi...

Jeg skjønner hva du mener!!!!! Er jo helt håpløst!!! Men det kommer jo noe godt ut av det etterhvert da!!!! [:D] Men det er grusomt når det holder på!!!

jaaa! Kjempetrøtt her! Føler jeg bare sover og sover for tiden.... og sååå sliten og uopplagt! Går bare å gjææææsper de få timene jeg er våken! [8D]

ringte legevakten å kan være blodfattig, så må ta jern...

Er ubeskrivelig trøtt om dagene jeg og. Skikkelig slitsomt å være på jobb til tider. Men av en eller annen grunn sover jeg skikkelig dårlig. Får liksom ikke den skikkelge gode søvnen. Sukk...... [&o]

Men det må vel bli bedre etterhvert. [:)]

Gleder meg virkelig til energien kommer tilbake.. er skikkelig tiltaksløs..gruer meg for å gå på jobb, for det er et sant slit..[:'(]

Jeg er også kjempetrøtt! Har ferie og likevel føler jeg at jeg ikke får hentet meg skikkelig inn. Tør ikke tenke på hvordan det blir neste uke når jeg begynner på jobb igjen [:'(] 

ORIGINAL: hårek

Jeg er også kjempetrøtt! Har ferie og likevel føler jeg at jeg ikke får hentet meg skikkelig inn. Tør ikke tenke på hvordan det blir neste uke når jeg begynner på jobb igjen [:'(] 

samme her. Kan nesten ikke forstå at jeg skal takle å jobbe fullt igjen. Sover lite på nettene og, selv om jeg er kjempetrøtt.

jeg bare sover og sover.... føler meg som en zombie...
men vet jo at det blir bedre.

Det skjer mye som krever energi i kroppen min, er ikke mye tilovers.

Jeg tenker at det går ritkig vei, men det er slitsomt.. gahh

Kjæresten min er veldig flink til å ikke la seg irritere, over at jeg bare sover.

Back
Topp