Tpis til å gå ned i vekt/bli kvitt babymagen??

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
Sliter enda med magen etter fødsel... Har et stygt overheng som jeg vil bli kvitt etter KS.... Henger ikke sååå mye, men det irriterer meg... Er 162 høy og veier 77 kg eller noe[&:][:'(] Vil bli kvitt magen og sideflesket iallefall... Noen tips til trening, ja tips til mat også da[:D] Eeeelsker sjokolade, så dette skal bli hardt[8|]
Håper noen kommer med tips[:D] Hilsen ei nye i her inne[:)]

hjelper deg å få denne opp jeg! :) for det lurer jeg å på ;);)

også må jeg jo si velkommen til oss! [:D]

Takk for det, renarea[:D][:D] Lykke til du også, ser du har gått ned 2,5 kg, ikke værst bare det, en bra start[:D]
Takk for dytten[:D]

Hei og velkommen.

Hadde i kveld eit innlegg om min reise mot flat mage. Hadde også ks og eit overheng/pølse som ødela magen min..irriterte meg grønn!!
Var veldig frustrert og for 6 mnd sidan la eg om kostholdet (kutta ut brød og snop) Begynte med situps kvar kveld og nå styrketrening. Har også lagt ut før og etterbilder, så ta gjerne ein titt på innlegget mitt. Hadde det akkurat slik som du føler.

Lykke til - dette klarer du!

ORIGINAL: snikande mus

Hei og velkommen.

Hadde i kveld eit innlegg om min reise mot flat mage. Hadde også ks og eit overheng/pølse som ødela magen min..irriterte meg grønn!!
Var veldig frustrert og for 6 mnd sidan la eg om kostholdet (kutta ut brød og snop) Begynte med situps kvar kveld og nå styrketrening. Har også lagt ut før og etterbilder, så ta gjerne ein titt på innlegget mitt. Hadde det akkurat slik som du føler.

Takk for det[:D] Kutta du ut bare brød og snop og slikt, eller var det mere?? Har rockering liggende, som jeg skal begynne på[:D]

velkommen til oss! [:D]

Takk for det[:D]

Før jeg begynte å trene så trodde jeg at det var helt umulig å få flat mage når man hadde overheng...Men etterhvert så merket jeg at magen ble strammere og strammere, så det går faktisk an å få overhenget vekk. Så dette er jo iallefall godt å vite, at man ikke trenger noe operasjon for å fjerne det! [:D] (nå kommer det vel kanskje an på mengden overheng da...)

Etter to tette svangerskap og to keisersnitt så sier det seg selv at det har satt sine spor. [:'(] Vel, jeg har enda overheng, for jeg stoppet å trene for noen måneder siden. Men hvis du kutter ut sjokoladen (som legger seg rett på magefettet) og begynner å spise HELT vanlig hverdagsmat, men kutter på kaloriene, så kommer du langt. Også anbefaler jeg deg å begynne å jogge noen ganger i uken, samt litt styrke etter treningen.

Jeg er ikke så veldig for det å skulle kutte ut hverdagsmat og drikke supper/shaker/o.l, for dette må jo ta slutt en dag, og da vil man gå opp litt i vekt igjen. Derfor er det bedre å spise variert og sunn mat, og heller se på dette som et prosjekt over lengre tid. Da vil sjansene for at du holder deg slik etterpå bli større. [:)] Lykke til!

ORIGINAL: *April*

Før jeg begynte å trene så trodde jeg at det var helt umulig å få flat mage når man hadde overheng...Men etterhvert så merket jeg at magen ble strammere og strammere, så det går faktisk an å få overhenget vekk. Så dette er jo iallefall godt å vite, at man ikke trenger noe operasjon for å fjerne det! [:D] (nå kommer det vel kanskje an på mengden overheng da...)

Etter to tette svangerskap og to keisersnitt så sier det seg selv at det har satt sine spor. [:'(] Vel, jeg har enda overheng, for jeg stoppet å trene for noen måneder siden. Men hvis du kutter ut sjokoladen (som legger seg rett på magefettet) og begynner å spise HELT vanlig hverdagsmat, men kutter på kaloriene, så kommer du langt. Også anbefaler jeg deg å begynne å jogge noen ganger i uken, samt litt styrke etter treningen.

Jeg er ikke så veldig for det å skulle kutte ut hverdagsmat og drikke supper/shaker/o.l, for dette må jo ta slutt en dag, og da vil man gå opp litt i vekt igjen. Derfor er det bedre å spise variert og sunn mat, og heller se på dette som et prosjekt over lengre tid. Da vil sjansene for at du holder deg slik etterpå bli større. [:)] Lykke til!

Tuuusen takk for tips[:D] Nei, er ikke for sånn shaker og nutrilett barer jeg heller, kan ikke leve på det resten av livet heller[8D]
Ble KS her også, så har litt overheng ja, men ikke så mye at det henger nedpå "down there"[8D][:D]
Håper det blir noen turer med jogging, er godt for sjela det[:D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

ORIGINAL: snikande mus

Hei og velkommen.

Takk for det[:D] Kutta du ut bare brød og snop og slikt, eller var det mere?? Har rockering liggende, som jeg skal begynne på[:D]

Når det gjeld kosthold så har det vore viktig for meg at det er eit kosthold som eg kan leve med - også etter slankinga er ferdig. Men eg spiser mindre potet, ris og pasta, og tek heller til meg litt ekstra grønnsaker; brokkoli og rosenkål er mine favoritter.

Sjokolade spiser eg litt på lørdagen -viktig å kose seg litt også[:)][:)] Brød har eg erstatta med knekkebrød. Spis også kvar 3. time - har vore viktig for at eg skal lykkast.

lykke til[:)]

30 days shred har funka på min mage hvertfall..(jeg fødte i august)
bilder på bloggen min;)
ellers rocker jeg litt og tar litt mageøvelser også.[:)]
Jeg er en tidligere sjokoman. måtte ha sjokolade hver dag!!
men en dag bestemte jeg meg for at nå er det nok! de første dagene uten var harde gitt.men så gitt det veldig fint..nå koser jeg meg med litt sjokolade når det er helg.uten at det går utover vekta:)

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

30 days shred har funka på min mage hvertfall..(jeg fødte i august)
bilder på bloggen min;)
ellers rocker jeg litt og tar litt mageøvelser også.[:)]
Jeg er en tidligere sjokoman. måtte ha sjokolade hver dag!!
men en dag bestemte jeg meg for at nå er det nok! de første dagene uten var harde gitt.men så gitt det veldig fint..nå koser jeg meg med litt sjokolade når det er helg.uten at det går utover vekta:)

WOW, så flink du har vært[:D] Sikkelig forskjell på 30 day, på dag 20[:D] Flinka.. MÅ ta meg en runde til med 30 day ja, fullførte bare 12 dager, så.. Også rockeringen etterpå[:D]

Back
Topp