Før jeg begynte å trene så trodde jeg at det var helt umulig å få flat mage når man hadde overheng...Men etterhvert så merket jeg at magen ble strammere og strammere, så det går faktisk an å få overhenget vekk. Så dette er jo iallefall godt å vite, at man ikke trenger noe operasjon for å fjerne det! [:D] (nå kommer det vel kanskje an på mengden overheng da...)
Etter to tette svangerskap og to keisersnitt så sier det seg selv at det har satt sine spor. [:'(] Vel, jeg har enda overheng, for jeg stoppet å trene for noen måneder siden. Men hvis du kutter ut sjokoladen (som legger seg rett på magefettet) og begynner å spise HELT vanlig hverdagsmat, men kutter på kaloriene, så kommer du langt. Også anbefaler jeg deg å begynne å jogge noen ganger i uken, samt litt styrke etter treningen.
Jeg er ikke så veldig for det å skulle kutte ut hverdagsmat og drikke supper/shaker/o.l, for dette må jo ta slutt en dag, og da vil man gå opp litt i vekt igjen. Derfor er det bedre å spise variert og sunn mat, og heller se på dette som et prosjekt over lengre tid. Da vil sjansene for at du holder deg slik etterpå bli større. [:)] Lykke til!