toysRus

sjukesøster

Forumet er livet
Jeg skal dit 1 mars [:D][:D] Kan handle med noe om det er noe spesielt du vil ha? [:D]
De har den butikken i stav så jeg skal ned dit og shoppe med mamsen 1 mars ... jente trip [:D][:D][:D]

Tenkte og lokke me mej gubben på en snartur til Åsane ej og innom toys og ikea ;) hehe [:D] men skal no til bergen på LT i Mai [:D][:D][:D]

Der var jeg nettopp ;-) Butikken ligger en snartur herfra ;-)

T0mmelise: Da må dere en tur innom ektra leker også! Ofte en del billigere der!!! ;-) Ligger jo rett bortenfor, omtrent ;-)

skulle ha hatt slik kakelys som dørti he derifrå :) hehe, ej tenke på dej som trønder enda snickers, hehe..tenkte du ha vert på den i Trondheim ej no [:D]

ORIGINAL: sjukesøster

skulle ha hatt slik kakelys som dørti he derifrå :) hehe, ej tenke på dej som trønder enda snickers, hehe..tenkte du ha vert på den i Trondheim ej no [:D]

Haha, trøndårr liksom! Eg e så Sandnesgauk så eg kan få blitt!! Hehehehehehheheee!

Nope, eg har vært på den i Sandnes ;-) 1 min fra Ikea og Extra Leker ligg`an ;-) Å.....20 sekund fra Kvadrat.... norges stysste kjøbesentår!

men morsomt, i trondheim ligger toysrus og ekstraleker også bare en steinkast fra hverandre[:)] Æ skal ditt på tirsdag

sia dåkke ligg både rett nord og rett sør for oss her attmed Ålesund så syns ej dåkke kan komme på besøk hitover en tur ;)

ORIGINAL: sjukesøster

sia dåkke ligg både rett nord og rett sør for oss her attmed Ålesund så syns ej dåkke kan komme på besøk hitover en tur ;)

Tjihi ;-) Ja, det hadde vært noe, det![;)][;)][;)][;)]

Back
Topp