Toyota yaris og bilstol nummer 2

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
..hvilken har du?

Skal så klart være montert bakover :)

Vi har hatt cybex sirona i bestemoren sin yaris :) hadde også Besafe x3; men ble etter hvert ganske vanskelig å få inn jenta våres. Måtte "stappe"ho inn i setet, og jeg føler ikke at jeg fikk strammet setebeltet sikkelig. Hadde valgt et roterbart sete. I andre bestemoren sin bil (polo) har hun hatt britax dualfix. :)

Vi har hatt cybex sirona i bestemoren sin yaris :) hadde også Besafe x3; men ble etter hvert ganske vanskelig å få inn jenta våres. Måtte "stappe"ho inn i setet, og jeg føler ikke at jeg fikk strammet setebeltet sikkelig. Hadde valgt et roterbart sete. I andre bestemoren sin bil (polo) har hun hatt britax dualfix. :)

Cybex og den andre du kan snu 360° er de vi vurderer ja :) Er du generelt fornøyd med setet?

Svigers har Axkid Minikid (som oss), og den passer ypperlig. Husker søren meg ikke i farta om de bruker kile nå til treåringen eller ikke. :/

Cybex og den andre du kan snu 360° er de vi vurderer ja :) Er du generelt fornøyd med setet?
Ja:) fornøyd. britaxen kan ikke brukes fremovervendt med tiden. Eller, den kan det, men det er 5pkt sele så jeg personlig hadde aldri gjort det.

Hadde uansett valgt et roterbart sete ;)

Back
Topp