Toyota Verso

SHS

Elsker forumet
Noen som har Toyota Verso?

Hvordan er det med montering av barneseter her? God plass eller trangt? Er det plass til tre barneseter?

Jeg leste det var vanskelig å komme til isofixfestene, stemmer det?

Er det god plass til vogn og baggasje bak?

Ingen erfaring med barneseter desverre.
Men forelsket meg totalt i den bilen på Funnemark.

MEN.... et digert men.
Den bilen ble rett og slett for trang for oss 5. Jeg er lang og mannen (1.90)er lang, og barna vokser (den eldste er 1.50 høy).

Ingen erfaring med barneseter desverre.
Men forelsket meg totalt i den bilen på Funnemark.

MEN.... et digert men.
Den bilen ble rett og slett for trang for oss 5. Jeg er lang og mannen (1.90)er lang, og barna vokser (den eldste er 1.50 høy).

Oi, er den så liten??? Synes ikke den ser liten ut på utsiden :eek: På hvilken måte er den trang, er det dårlig med benplass eller andre ting? Hvordan er bagasjeplassen?

Det finnes en som heter Verso-S, det er ikke den du tenker på da? Den er mindre.

Last edited:
Oi, er den så liten??? Synes ikke den ser liten ut på utsiden :eek: På hvilken måte er den trang, er det dårlig med benplass eller andre ting? Hvordan er bagasjeplassen?

Det finnes en som heter Verso-S, det er ikke den du tenker på da? Den er mindre.

Nei deg var splitter ny verso. Den største av de. Men det var 2014 modellen (den var nyest da vi kikket på de).
Med mannen i førersetet ble det ikke plass til meg baki. Og da ble det trangt for barna også.

Vi testet ikke bagasjeplassen for vi har ikke barn som sitter i vogn.

Vi droppet verso pga benplassen.

Back
Topp