Toyota corolla verso?

Tittenteia

Elsker forumet
Noen sm har den eller vet om den? Tror vi skal kjøpe en slik,og lurer på om det er plass til barnevogn bak? Evt god plass?

Den er ikke av de største flerbruksbilene for å si det sånn. Eks. Ford s-max er ca. 20 cm bredere og har over 600l større bagasjerom enn Versoen, noe som utgjør MYE i en sånn sammenheng. Et mye bedre valg det

Ok. Men kjøper evt denne av familien til en ekstremt mye lavere pris. Er det plass til vogn da?

Jeg sto mellom den og Toyota Corolla.. Versoen pga at man sitter litt høyere.. men pga mindre plass i bagasjen, så slo jeg den fra meg.. Endte opp med Toyota Corolla stasjonsvogn;)

Men ja.. du har vel plass til en vogn bak der.. men ikke så mye mer enn det;)

trine2007 skrev:
Ok. Men kjøper evt denne av familien til en ekstremt mye lavere pris. Er det plass til vogn da?

Ser du fikk svar fra ei over her som har prøvd. Det har ikke jeg, men kan tenke meg det stemmer det hun sier

Jeg prøvde ikke med vogn i Men bikkjeburet mitt gikk inni.. og da antar jeg at det også er plass til en vanlig barnevogn.. men ikke så mye mer enn det;) Ikke så stort bagasjerom

Vi har den, og den rommer veldig mye! Setene på det som blir midtraden kan justeres separat og da, og da blir bagasjerommet større.

Vi har en emmaljunga edge duo, som er ganske stor, og har fått plass til både den og bagasje til oss 4 når vi drar på tur :)

Anbefaler den absolutt, vi kommer til å kjøpe en helt ny corolla verso om ikke lenge, den vi har nå er 2004 modell =)

Mamma har denne bilen, å jeg elsker den. God plass til vogn å mye bagasje :)

Vi har den, dvs vi har en Verso, ikke Corolla Verso (men det er vel bare en nyere utgave. Vår er 2010 modell). Vi har Emmaljunga Duo Edge, og får hele vogna inn i bilen uten å ta den fra hverandre. Men skal ærlig innrømme at det er ikke plass til så veeeeeldig mye mer (hadde nok ikke fått med bagasjen for hele familien i bagasjerommet i tillegg til vogn f.eks - vi har ikke prøvd dette, men vil ikke gamble på det i hvert fall).. Men vi får fint inn handleposene i tillegg til vogn når vi er på butikken osv.

Når det er sagt, så elsker jeg den bilen, og ville valgt den igjen om jeg skulle kjøpt ny idag. Passer perfekt til vårt behov. Vi sto mellom den og Avensis. En del bedre plass i bagasjerommet på Avensisen, men sitter MYE bedre i Versoen.

Men Verso er mindre enn Corolla Verso :)

Back
Topp