Toyota Avensis?

enlitenigjen

Betatt av forumet
Da vi ser mot en tid med tre barneseter i bilen må vi finne oss ny bil, vi vurderer Toyota Avensis. Er det noen her som har erfaring med tre barnestoler i denne? :)

Jag har Toyota avensis och ska absolut inte byta ut den..min väninna med 3 barn lånade den över en helg och hon har 2 små barn ialf. Och det gick supert med barnstolar..har dessvärre ingen personlig erfarenhet :)

Kommer helt an på hvilke barnestoler dere går for, vil jeg tro. Den er ikke oppført på listen over de bilene hvor det er plass til 3 barneseter, og jeg personlig synes det høres trangt ut. Setene er ganske smale og når jeg ser hvor langt inn på midtsetet stolene jenta vår har/har hatt går, så kan jeg ikke helt forstå hvordan man skal kunne få 3 barneseter i bredda.
En annen ting er at jeg synes bagasjerommet på Avensisen er lite, med tanke på barnevogn. Så man må velge vogn med omhu eller plukke vogna fra hverandre.

Takk for gode poeng! Vi er kun på utkikk og har ikke bestemt oss, tenkte derfor å høre med noen her inne for gøy :) Har sett en test der Avensis kom godt ut med tanke på barneseter men det kommer sikkert an på stolene !

Drømmebilen min (som har plass til 3 barnestoler uten problem) er Skoda Suberb. Der er det heller ingen problem å få med barnevogn i bagasjerommet.

Ja skoda superb har jeg hørt er en ener !!

Har hørt at Ford mondeo også er en av de største, men har ingen erfaring med den selv :)

Takk for mange tips :D

Back
Topp